This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

HEY. someone help me with laptops.

#11ScarletWitch(Topic Creator)Posted 6/8/2014 12:40:57 PM
FinalFantazyv2 posted...
Id rather have a toshiba or HP.

My laptop before this one was a Toshiba.
I LOVE IT STILL
It actually does still work.
But the casing is fall apart, so I can't actually bring it to school or anything because the broken pieces from the casing falling apart keep getting into the fan.

*sobs*
why must tech hate me so
#12FinalFantazyv2Posted 6/8/2014 3:44:19 PM
Lol you're like seamus from Harry Potter with all of his work exploding on him. Cept its electronics with you.
---
Oh. Well. Alright.
#13ScarletWitch(Topic Creator)Posted 6/8/2014 4:48:57 PM
FinalFantazyv2 posted...
Lol you're like seamus from Harry Potter with all of his work exploding on him. Cept its electronics with you.


nah, just laptops.
i've had my phone for nearly 2 years now AND I HAVE YET TO CRACK THE SCREEN *o*
3ds is still good too :D

tho it was all electronics when i was younger
because i would drop everything
such as my ps2
<_<
#14Trigger_VolnuttPosted 6/9/2014 1:36:00 PM
get something from hp.
---
Ray Allen can drop 7 3pointers im not even going to calculate how many points that is ~ CelticsHomerPro
#15Basket Ball PlayerPosted 6/11/2014 3:18:15 PM
Honestly if playing Sims 3 is the biggest thing (pc specs-wise) you'll do on a laptop you can go with any current laptop and be fine.

Don't go apple. Overpriced crap.
---
Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck. - George Carlin
#16ScarletWitch(Topic Creator)Posted 6/11/2014 5:33:52 PM
Basket Ball Player posted...
Honestly if playing Sims 3 is the biggest thing (pc specs-wise) you'll do on a laptop you can go with any current laptop and be fine.

Don't go apple. Overpriced crap.

mizu-kun why do you think i would ever get a mac
why
why do you not have faith in me
also why do you think i have that much money
#17Basket Ball PlayerPosted 6/14/2014 10:42:29 PM
I...I don't know...

stop houndin me!!
---
Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck. - George Carlin
#18ScarletWitch(Topic Creator)Posted 6/15/2014 10:30:19 AM
Basket Ball Player posted...
I...I don't know...

stop houndin me!!


NO >:C
and my asus laptop is slowly dying even more so i'm probably just gonna go buy this thing with my upcoming paycheck:
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834317173
oh it got more expensive
still cheaper than a completely new one
but now i have a sad