This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

This girl just said KD and Westbrook are better than Lebron

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Sports and Racing - NBA
  3. This girl just said KD and Westbrook are better than Lebron
2 years ago#1
My sides are killing me. And since everyones gonna ask for a pic here it is

http://i.imgur.com/gib31qh.png?1
---
http://tinyurl.com/ae2q3x4l http://tinyurl.com/7yvfjp2 http://tinyurl.com/7v82p3g http://tinyurl.com/a9uofle
2 years ago#2
This girl just said KD and Westbrook are better than Lebron
---
I hereby renounce my faith to the false prophet Beth Phoenix, and kneel before CM Punk-- a true god amongst men. #ChurchOfPunk
2 years ago#3
Whoever this Geremy kid is. need to be slapped

<_<

there is sucking up to a ***** then there is just being ******* pathetic while doing so
---
YT|Ownal0t GT| oZdReaZiii WrSx
Teams/Division standing Nets: 48-33 2nd place(4th Seed)| Yankees 7-5 2nd place| Giants OFF| Islanders 22-16-5 2nd Place
(edited by XT3M3)
2 years ago#4
I see crap like that everyday on Facebook/twitter
---
I hate seeing sigs with PC specs on them.
PSN: tookhster ------ Proud owner of a Wii, PS3, 360, 3DS, Vita, and now a Wii U!
2 years ago#5
The funny part is that the most ridiculous comment in that picture is the last one.
---
Watch your back.
2 years ago#6
From: XT3M3 | #003
Whoever this Geremy kid is. need to be slapped

<_<

You are so reich.
---
http://i.imgur.com/oc2S4.jpg
http://i.imgur.com/DgsWq.jpg
2 years ago#7
I don't know if they're serious or just trying to get some from the girl but I think i broke a rib.
---
http://tinyurl.com/ae2q3x4l http://tinyurl.com/7yvfjp2 http://tinyurl.com/7v82p3g http://tinyurl.com/a9uofle
2 years ago#8
Hermeses posted...
I don't know if they're serious or just trying to get some from the girl but I think i broke a rib.


Geremy is trying to get some

the others are being some what logical. (the melo guy is being a bit delusional tho)
---
YT|Ownal0t GT| oZdReaZiii WrSx
Teams/Division standing Nets: 48-33 2nd place(4th Seed)| Yankees 7-5 2nd place| Giants OFF| Islanders 22-16-5 2nd Place
2 years ago#9
Some guy in the comment section said that Melo was better than both KD and Lebron.

LOL
---
Toney Douglas's #1 Fan.
2 years ago#10
More statuses by her


If you think Carmelo is better than Kevin Durant....you seriously need to see a doctor

Miami Heat: I've never liked Miami Heat and I really don't like LeBron like people thinks he's the best but look at that hairline lol that ninjastays out of bounds

New York Knicks: Hmm they're straight. No complaints this way...yet and plus Carmelo is too nice for me to talk ****


Cleveland Cavaliers: are you serious? They're still in the NBA without LeBron? Does anybody like them anymore? I don't pay attention to them. Sorry.

Los Angeles Lakers: Honestly whenever Nash and Howard got traded to the Lakers I knew they were going to suck. Excuse my commentary but they were better off with just Kobe!!!!!

Atlanta Hawks: they're straight but they'll never make it all of the way playing like they do. On the low they're kinda nice but they need to turn up more often

Boston Celtics: where do I begin? Hmm they ain't ****! And never will be ****! This is the team I hate the most out of the entire NBA. :)

Chicago Bulls: this is my favorite team and with or without Derrick Rose I still love them. :) #TeamBulls

whoever this girl is, she obviously does not know anything about basketball
---
http://tinyurl.com/ae2q3x4l http://tinyurl.com/7yvfjp2 http://tinyurl.com/7v82p3g http://tinyurl.com/a9uofle
  1. Boards
  2. Sports and Racing - NBA
  3. This girl just said KD and Westbrook are better than Lebron

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived