Is there any incentive to come back right now? Promotions and such?

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. World of Warcraft
  3. Is there any incentive to come back right now? Promotions and such?

User Info: n0matter

n0matter
4 years ago#1
You know, free lvl 85 or something like that? The thought of endless dailies is less than appealing. So unless there's something cool like that, I'm out.
76.322 to 70.744 is a 70% drop. - Sailor Goon
600,000+400,000=1.1 million - Sailor Goon

User Info: Quantumpencil

Quantumpencil
4 years ago#2
Yeah, it's called this is one of the best expansions, and there is some wonderful raid content.
"Music washes away from the soul the dust of everyday life." ~Berthold Auerbach
*Harvard Class of 2012 *

User Info: n0matter

n0matter
4 years ago#3
Oh spare me. I played it for six months and then quit. So it ain't that great. I need a promotional deal not more dailies.
76.322 to 70.744 is a 70% drop. - Sailor Goon
600,000+400,000=1.1 million - Sailor Goon

User Info: ATiRadeonHD

ATiRadeonHD
4 years ago#4
n0matter posted...
Oh spare me. I played it for six months and then quit. So it ain't that great. I need a promotional deal not more dailies.


more raids?
|| i5-3570k @ 4.5GHz || nVidia GTX 660Ti || Thermaltake 600 watt PSU || 8GB DDR3 || Windows 7

User Info: GamingAnt

GamingAnt
4 years ago#5
nope so stay away
I'll have a number nine, a number nine large, a number six with extra sauce, a number seven, two number forty-fives, one wit' cheese, and a large soda

User Info: Black_Mage_Meee

Black_Mage_Meee
4 years ago#6
You're going to come back to the game you didn't like if they throw you some freebies? What's the point if you don't like the game to begin with and will quit again right away?
~Kweh

User Info: AnaTheCat

AnaTheCat
4 years ago#7
You're too OCD for this game, TC. Just stay away.

User Info: GateCaptain

GateCaptain
4 years ago#8
n0matter posted...
Oh spare me. I played it for six months and then quit. So it ain't that great. I need a promotional deal not more dailies.


I know the feeling. I quit when they said they added to many dailys then they went and added ANOTHER quest hub with MORE DAILYS. So just stay far away.

User Info: vahndragonwing

vahndragonwing
4 years ago#9
lol

except for the fact that none, NONE of the dailies are required for gear or anything now
IMO

User Info: TheCongo

TheCongo
4 years ago#10
MoP sucks so bad. I wouldn't stress returning unless you really wanted too.

No promotions right now, I don't think.
"The worst thing about quotes found on the internet is you never really know if they are true or not." - Abraham Lincoln
  1. Boards
  2. World of Warcraft
  3. Is there any incentive to come back right now? Promotions and such?

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived