Oh ho ho ho!

  • Topic Archived
8 years ago#1
MO! Where are all the Fatties at?

Feel my Tiger Paw!

MO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8 years ago#2
I'm not fat, but I could stand to lose a few pounds. Maybe I'll buy Wii Fit.
Fire Pro ZOMG: http://www.fireprozomg.com
House O' Fire Pro: http://home.roadrunner.com/~billwood661/firepro.html
8 years ago#3
if i were u i would just buy like 3 or 4 wii fits and sell them when theres a shortage lol
no it off now k thx
8 years ago#4
k bill or sonny how do i do this

i know close to nothing about computers and programs but i have this wrestling show in AVI format. i dont care bout all the undercard so i want to edit all that out and keep only the main event which is like the last 30 minutes so i can save some harddrive space. what FREE program can i use to do this? like windows movie maker or something?I tried to search on the net but there are so many ads and things its kinda confusing
no it off now k thx
8 years ago#5
Movie maker.
8 years ago#6
Yeah, I'm on a Mac, so I can't help you much with this one. I would just use Quicktime Pro for something like that, it's as easy as cut-and-paste.

Or you could... like... get a bigger hard drive. Just saying, disc space is cheap these days...
Fire Pro ZOMG: http://www.fireprozomg.com
House O' Fire Pro: http://home.roadrunner.com/~billwood661/firepro.html
8 years ago#7
omg u guyz r teh good advices lol
no it off now k thx
8 years ago#8
bilbowdo u got maroj kart wii yet?? or wii fit?
no it off now k thx
8 years ago#9
No. I want both, but haven't set aside the dough yet. A co-worker of mine bought Mario Kart and was raving about how much fun it is, I'll probably get that one first.
Fire Pro ZOMG: http://www.fireprozomg.com
House O' Fire Pro: http://home.roadrunner.com/~billwood661/firepro.html
8 years ago#10
dude bill i just saw 2 games on wii n ps2 i think ur gonna love, one is snk collection which has a bunch of old fart games and the other is the more epic one which u prob kno about im talkin bout samurai showdown collection it has like 6 or 7 games or some **** thats gonna be freakin AWESOME!!
no it off now k thx

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived