Im straight but I gotta say, New Dante is sexier than Old Dante

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. DmC: Devil May Cry
  3. Im straight but I gotta say, New Dante is sexier than Old Dante
#11
(message deleted)
3 years ago#12
Kyrylo posted...
I actually don't care. Some people think DMC has nothing on GoW. so what?


Well, it doesn't. DMC is about a load of anime ladyboys swinging their little swords around. Kratos is a real man!!!
---
I JUST KEEP BURNNING LOVE!
3 years ago#13
...you sure went outta your way to assure us you're straight. Are you sure there's something you don't wanna tell us, kiddo?
---
"Welcome to Oblivion!"-Vegeta
3 years ago#14
I saw Donte kick a blind puppy
---
"I will teach you the way true kings fight"
3 years ago#15
I gotta say, I disagree. I find the old Dante a bit more attractive. I mean, it doesn't matter since they're fictional characters, but all in all I like old Dante more.
---
[INSERT SIGNATURE HERE]
3 years ago#16
Capitan_Kid posted...
Definitely. The bowl cut look aint cute


To consider either of these men sexy strikes me as incorrect. Brad Pit is sexy. Bill Murray is sexy. Jack Nicholson is Sexy. Both Dante's are average at best.
3 years ago#17
Dat Bill Murray.
---
I JUST KEEP BURNNING LOVE!
3 years ago#18
Im a dude and I'd tap Bill Murray.
It's Bill ****** Murray, lol
---
Formely: Hellfire-Bahamu
3 years ago#19
Well, yeah. Of course New Dante is sexier than Old Dante. Most women usually are.
---
"I'm not a religious man, but because of Nunu, I believe in Hell." - Stonewall
3 years ago#20
FNP88 posted...
Well the haters were saying how he looked like a character from that vampire movie(i can't think of the name off the top of my head), girls were obsessed with those guys. So.....

Honestly i think new dante looks rather average, he just looks like a guy in his early-mid 20s. He just wears a funny jacket, cause that is a trademark. The new one doesn't really look like a junkie, the original reveal kind of did. If you put those two side by side, his design was changed/cleaned up quite a bit.


No, only a small venue of people were saying that. Funny how you 'people' take the more obscure things and place them on the general populace.

BTW, this game is going for the same effect that Twilight did for popularity. Cheap and shallow sexuality.
---
Gamers have lost their pride.
Complacency can be a sin.
  1. Boards
  2. DmC: Devil May Cry
  3. Im straight but I gotta say, New Dante is sexier than Old Dante

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived
More topics from this board...
Soo.... the game diedStrelok1767/3 6:17PM