The definition of badassery

#61darkslayer001Posted 12/14/2012 10:33:02 AM
m100t8s posted...
EntropyZero posted...
I dont have any business judging people if they sleep with their birthday suits, but seriously, whats so badass answering the door nude and exposing yourself out in the open?


I dunno, But when the music starts and Dante start trash talking, That was pretty badass imo. "Bad day for a hangover" haha cheesy lines confirmed.


its the music that is badass...the overall cutscene when compared to intro of DMC3 is pretty crapy....
#62TaizukuPosted 12/14/2012 10:36:15 AM
darkslayer001 posted...
m100t8s posted...
EntropyZero posted...
I dont have any business judging people if they sleep with their birthday suits, but seriously, whats so badass answering the door nude and exposing yourself out in the open?


I dunno, But when the music starts and Dante start trash talking, That was pretty badass imo. "Bad day for a hangover" haha cheesy lines confirmed.


its the music that is badass...the overall cutscene when compared to intro of DMC3 is pretty crappy....


I'm inclined to disagree, there isn't a single cutscene in DMC that ever impressed me as a kid...it was nothing I hadn't already seen plenty of times on toonami.
---
http://i.imgur.com/9eZGg.gif <---Mind****
PSN: MobileFlame
#63Pesmerga255Posted 12/14/2012 10:37:10 AM
http://www.youtube.com/watch?v=9XylFSAVTu8

I think you'll find that this is the definition of badassery.
---
I JUST KEEP BURNNING LOVE!
#64darkslayer001Posted 12/14/2012 10:39:47 AM
baron1232 posted

I think (to ME) the main problem is this Dante doesn't have the suave old Dante had. He's just so.. Annoyingly reckless.

i agree with ur description of him being reckless and a tool. imo the main difference between dmc dante is that he is classy in contrast to dino...
but then again dino is supposed to be a teenager with no experience in devil hunting....
#65Ether101Posted 12/14/2012 10:43:11 AM
Taizuku posted...
darkslayer001 posted...
m100t8s posted...
EntropyZero posted...
I dont have any business judging people if they sleep with their birthday suits, but seriously, whats so badass answering the door nude and exposing yourself out in the open?


I dunno, But when the music starts and Dante start trash talking, That was pretty badass imo. "Bad day for a hangover" haha cheesy lines confirmed.


its the music that is badass...the overall cutscene when compared to intro of DMC3 is pretty crappy....


I'm inclined to disagree, there isn't a single cutscene in DMC that ever impressed me as a kid...it was nothing I hadn't already seen plenty of times on toonami.


Unless D or Hellsing was playing on Toonami, I doubt that.
---
Gamers have lost their pride.
Complacency can be a sin.
#66TheDromaderPosted 12/14/2012 10:44:18 AM
No.
#67TaizukuPosted 12/14/2012 10:45:00 AM
Ether101 posted...
Taizuku posted...
darkslayer001 posted...
m100t8s posted...
EntropyZero posted...
I dont have any business judging people if they sleep with their birthday suits, but seriously, whats so badass answering the door nude and exposing yourself out in the open?


I dunno, But when the music starts and Dante start trash talking, That was pretty badass imo. "Bad day for a hangover" haha cheesy lines confirmed.


its the music that is badass...the overall cutscene when compared to intro of DMC3 is pretty crappy....


I'm inclined to disagree, there isn't a single cutscene in DMC that ever impressed me as a kid...it was nothing I hadn't already seen plenty of times on toonami.


Unless D or Hellsing was playing on Toonami, I doubt that.


Yeah Yuyu Hakusho, Gundam, Ruroni Kenshin, Inuyasha, and Dragon Ball Z were all infinitely cooler than DMC to me.
---
http://i.imgur.com/9eZGg.gif <---Mind****
PSN: MobileFlame