Number 30: Acid Golem of Destruction

#1dbz_gotenksPosted 8/20/2011 9:22:01 PM
http://yugioh.wikia.com/wiki/Number_30:_Acid_Golem_of_Destruction

Tour Guide -> Sangan is now even more broken.
---
3DS: 3780-9027-1988
#2RaydricLordPosted 8/20/2011 9:27:08 PM(edited)
Or you could wait one turn to get Leviathan Dragon to 3k at the cost of a direct attack.
#3DemiseEndPosted 8/20/2011 9:29:48 PM
not really

this card's second effect is too restricting
---
My signature has been overidden by TROMBE !!!
Every 7/7/2011 each years, good things happen
#4MAtt5TERPosted 8/20/2011 9:33:09 PM(edited)
Why would you wait one turn to get a worse version of something you already have this turn.

TCG Xyz mechanic is sooo bad (and, I will abuse it).

DemiseEnd posted...
this card's second effect is too restricting

As if a 3000 Atk beatstick will stick around for that long in the first place.
---
This sentence is as meaningless as you.
#5HydreigoonPosted 8/20/2011 9:53:23 PM
Prime Material Dragon.

All of your answers -> Invalid.
---
Welcome to the Banlist WTFery, where the world of YGO just got flipped harder than a topdecked Morphing Jar...
#6Nickcool1996Posted 8/20/2011 9:59:37 PM(edited)
Already discussed this in another topic, although the title was "Hmm."

Card`s not broken unless you Creature Swap it. Can`t SS and useless after two turns. Hindrance when 3rd turn. I only use it to get rid of something like BLS or to go for game, or when I know the opponent will dispose of it for me. Making the opp use an Honest on BLS is auto-lose though :P
---
http://www.youtube.com/user/Nickcool1996?feature=mhum
#7dbz_gotenks(Topic Creator)Posted 8/20/2011 10:09:39 PM
Nickcool1996 posted...
Already discussed this in another topic, although the title was "Hmm."

Had no idea.

Card`s not broken unless you Creature Swap it. Can`t SS and useless after two turns.

Rekindling -> Firedog + Magician + 2 Archers -> BW Dragon + Acid Golem = trawlls.
You special before bringing this guy out. You won't have to special summon until your opponent gets rid of him. Still a 3K beater after 2 turns, and it really shouldn't be on the field for that long.
---
3DS: 3780-9027-1988
#8Nickcool1996Posted 8/20/2011 10:18:09 PM
I knew you had no idea ;P

Btw, lots of crazy **** happens with Rekindling. Main reason why I love it xD

Nonetheless, I get your point, but I still only use it to go for game or as a suicide/vulnerable, attacking Smashing Ground.

For example I was playing against Heroes while testing my Steelswarm deck. The opp goes into AZ and ends (which was stupid imo >->), and I was able to get a Stardust out, summon Golem, and then use my other monster to finish. Then again, I had 2 monsters on the field beforehand, so yeah.
---
http://www.youtube.com/user/Nickcool1996?feature=mhum