My mom saw the crappy trolls on this board and sold my ps3

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Wii U
  3. My mom saw the crappy trolls on this board and sold my ps3
2 years ago#1
i am actually glad. now i got a wii u

wii u is a good machine imo
---
Nintendo The Best Game Company Let's destroy the wiiu board trolls!
WiiU True Next Gen for the next 8-10 years !
2 years ago#2
10/10 topic, would read again and recommend to all my friends.
---
Let's Blocking:
http://i270.photobucket.com/albums/jj88/Debug_Mode/sf3_2.png
2 years ago#3
Ugh. She should have given you a proper beating.

Also, I don't think I've ever seen anyone type the word 'troll' more than you...



...Sentinox?
---
GameFAQs defintion of 'White Knight': Someone who made you realize you can't handle valid points or honest opinions if they come from certain posters.
2 years ago#4
Rasputin77 posted...
Ugh. She should have given you a proper beating.

Also, I don't think I've ever seen anyone type the word 'troll' more than you...



...Sentinox?


Maybe his mom didnt want him to be a sony douche and therefor she should be praised. We need some better parenting in this world.
2 years ago#5
Well that was childish
---
GameFAQs isn't going to be merged in with GameSpot or any other site. We're not going to strip out the soul of the site. -CJayC
2 years ago#6
From: icarus231 | #004
Rasputin77 posted...
Ugh. She should have given you a proper beating.

Also, I don't think I've ever seen anyone type the word 'troll' more than you...



...Sentinox?


Maybe his mom didnt want him to be a sony douche and therefor she should be praised. We need some better parenting in this world.

yeah they should be nintendo douches instead
2 years ago#7
lol
---
"Are you kidding me? Japan hates anything American. The US bombed their ass and they are also xenophobic."
-ElGado, pride of the Wii U board
2 years ago#8
Surprised the tc spelled everything right the first time.


Since English is his third language.
---
News - EA does not like the Wii U. Fanboy - good they are horrible anyway.
2 years ago#9
StarBladeEdge posted...
i struggle with the how yoou sa English languge?



Obviously.
---
The only 3rd party games that sell on Nintendo consoles are ones that make you dance.
2 years ago#10
I agree with another user on this, a proper beating followed by you forcibly standing on a corner holding a sign "I troll online message boards, I'm a loser with no life" would have been best for you.
---
Most Wanted: Bit.Trip Runner 2 (PC), Grand Theft Auto V (PS3) Final Fantasy X HD (PS3)
  1. Boards
  2. Wii U
  3. My mom saw the crappy trolls on this board and sold my ps3

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived