Anyone else more excited for Hyrule Warriors than Smash Bros?

#1SakurafanboyPosted 8/13/2014 2:36:38 PM
Hyrule Warriors looks so good. Every character is unique, a lot of action, the classic LoZ mode, and I love how they combine OoT/TP/SS. I really hope it sells well enough to warrant a sequel.
---
Team Gracidea - We live to love!
Proud fan of all that is Shaymin! (Official Riku of KHIII board)
#2Mandrew257Posted 8/13/2014 2:37:14 PM
Lol no.
---
Playing Blitzball in Final Fantasy X, makes me wanna kill myself.
PSN/NNID: Mandrew257. Feel free to add me :)
#3Flare7Posted 8/13/2014 2:37:40 PM
Me, actually. I still haven't played brawl, it's just sitting on my shelf, although I loved melee and 64. They're all kinda the same, so I'm not horribly hyped for another of the same, though I'll buy both games day one.
---
Currently playing: I don't know yet :(
#4coreekymonPosted 8/13/2014 2:38:37 PM
I'm looking forward to both but you just can't top that Smash Bros hype.
---
http://psnprofiles.com/coreekymon
3DS FC: 3695-0124-0339
#5random_man9119Posted 8/13/2014 2:41:04 PM
Yep... But only because its coming out first...
---
NNID:MrOddities|SteamID:Mr.Oddities
Currently playing:Skyrim,Borderlands 2,Dragon Quest IX,LoZ: Minish Cap,Wario Land 4,Guacamelee!STCE,Fallout 3
#6EasterEggHunterPosted 8/13/2014 2:44:01 PM
Mandrew257 posted...
Lol no.

---
Do not engage this account at night.
#7EasterEggHunterPosted 8/13/2014 2:45:23 PM
Flare7 posted...
They're all kinda the same


Ironic when talking about dynasty warriors
---
Do not engage this account at night.
#8Hiten Mitsurugi SPosted 8/13/2014 2:47:22 PM
Hell no.
---
Super Smash Bros. for 3DS and Wii U!
#9Flare7Posted 8/13/2014 2:47:40 PM
EasterEggHunter posted...
Flare7 posted...
They're all kinda the same


Ironic when talking about dynasty warriors


Right, so why does Smash get so much hype? Because there's fewer? Same deal. And yeah, I know, I just prefer the Warriors series...forgot to mention that.
---
Currently playing: I don't know yet :(
#10TaaronPosted 8/13/2014 2:51:37 PM
Nope. Now if it was Super Smash Warriors then the answer would be yes.
---
Nothing wrong with a 40 year old man watching anime intended for 5 year old Japanese girls.