I find it funny that this had just been announced and

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. I find it funny that this had just been announced and

User Info: zerooo0

zerooo0
5 years ago#1
Its allready what number three on gamegaq boards yet mw3 skyrim had been around for
a while and that mw3 just got to number 2. On a side note who cant wait to be master chief again. I wasnt around the halo 2, and 3 days so this is gonna be great I read up on
the story alot and cant wait. Master chief greater then captain price and rezanov. FACT
Gen 12 Making of greatness
Shock Muzik(We goin in) Praise God

User Info: xxKai

xxKai
5 years ago#2

I lol'd at that too hahah Halo's really getting a lot of people's attention, it shows how they're not MILKING THE SERIES (to morons who think they're milking it)

#3
(message deleted)

User Info: xxKai

xxKai
5 years ago#4

Locustgrovewc posted...
lol, I know. But I might not get this, because I found out that The King of Fighters 13 console release was confirmed for Oct. 25, 2011

Dude :(

User Info: 0pt1muzPr1m3

0pt1muzPr1m3
5 years ago#5
yup :). Love it or hate it, the halo fanbase is nuts about it.
Twenty-three is number one!

User Info: ryan0991

ryan0991
5 years ago#6
Skyrim will remain in the top 10 boards for a very very long time.
http://www.xboxlc.com/cards/sig/newblack/BOBtheMASTER.jpg
The proper phrase is "couldn't care less". "Could care less" means you care.

User Info: zerooo0

zerooo0
5 years ago#7
Yea my predictions of the board is going to be
1. Skyrim
2. MW3 -cuz all the people that complain about it will keep it up for a long time
3. Halo4- where a little trolling cuz people thought halo3 is last and whont accept it, but the true fanboys me included will support it
4. Battlefield 3- idk on this one it might be tied with halo4 I just don't know it can go either way
5-10 is anybody guess cuz idk the las few.... well I guess minecraft could get 5 depending on how
Well it turns out.
sorry if its hard to read typing on. Touch screen phone. Oh I forgot gears will be up their somewhere.
Gen 12 Making of greatness
Shock Muzik(We goin in) Praise God
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. I find it funny that this had just been announced and

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived