Anyone bringing their girlfriend to midnight release?

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. Anyone bringing their girlfriend to midnight release?
3 years ago#81
Shinobiwolf3 posted...
TG_Wolf posted...
Going with my boyfriend and it was his idea. I would have gone anyway but I love having the company.

I'm gonna make him get on his knees for some fun while we wait for the MP to install :3


It's TG_wolf lol didn't know you had a 360


I have both xD
---
The Official Madara Uchiha of all Existence... ((o)) ((o)) Official Edo Lord of UNS3 Board
Furry and Proud of it ^_^
3 years ago#82
My girlfriend and I are huge Halo fans, so yes.
---
"Shop smart, shop s-mart." -Ash, Army of Darkness
SSF4AE Mains: Guy & Cody Subs: Gouken & Dee Jay
3 years ago#83
this is painful to read, as per my standards, which are pretty much none

i am sad now
---
GT:fhezzz
3 years ago#84
can you bring dogs to midnight releases?
---
http://www.last.fm/user/BigRobb/
3 years ago#85
Scooby510 posted...
PharoahPelican posted...
I'm jealous of everyone in this topic with someone.

23 years old and I've had no one. :(


lmao


?
---
I do not aim with my hand, I aim with my eye. I do not shoot with my hand, I shoot with my mind. I do not kill with my gun, I kill with my heart.
3 years ago#86
Yeah, she wants to go. So I said sure come along. She also went to the MW3 one with me last year and she is the one that wants to go to the BO2 one the week after as well.
---
"If anyone else can just feel theirs and let me know if it is normal I would really appriciate it."-mrbakasan
3 years ago#87
From: PharoahPelican | Posted: 10/30/2012 9:38:20 PM | #085
Scooby510 posted...
PharoahPelican posted...
I'm jealous of everyone in this topic with someone.

23 years old and I've had no one. :(


lmao


?


i'll be your wingman

i will talk to the fat girl so you can have the good looking one
---
GT:fhezzz
3 years ago#88
fffez posted...
From: PharoahPelican | Posted: 10/30/2012 9:38:20 PM | #085
Scooby510 posted...
PharoahPelican posted...
I'm jealous of everyone in this topic with someone.

23 years old and I've had no one. :(


lmao


?


i'll be your wingman

i will talk to the fat girl so you can have the good looking one


Nah man. I need to talk to the fat girl. They're always packing snacks somewhere in their purse. And they're like a human wind-breaker.
---
GT: Embrace Regret
Playing: LotR: WitN; Amnesia; ME3; .hack GU;
3 years ago#89
girls do make the best wingmen, at least in my experience. good looking ones anyways
---
GT:fhezzz
3 years ago#90
fffez posted...
girls do make the best wingmen, at least in my experience. good looking ones anyways


What? No, no. You can be Pelican's wingman. I just want the fat girl to shield me from Hurricane Sandy.
---
GT: Embrace Regret
Playing: LotR: WitN; Amnesia; ME3; .hack GU;
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. Anyone bringing their girlfriend to midnight release?

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived