ITT: a bad player leaves stats here

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. ITT: a bad player leaves stats here

User Info: elitewarrior500

elitewarrior500
3 years ago#21
sephiroth_1012 posted...
But Elite ur s0 gud at Geetar Heero <3


O_O have we met?
E=mc^(OMG)/wtf
GT: Ceph Falco

User Info: sephiroth_1012

sephiroth_1012
3 years ago#22
elitewarrior500 posted...
sephiroth_1012 posted...
But Elite ur s0 gud at Geetar Heero <3


O_O have we met?


I used to be a lurk on the 360 GH3 board, and I remember back when you only had 40 or so FC's and you were super stoked everytime you got one. I had around 58 at the time and you quickly passed me. I've seen your youtube and stuff too and been like "hey, I know that guy." You got insanely good. I only ended up with 65 GH3 FC's then I just kinda lost the passion to play.
GT: JMachinee

User Info: elitewarrior500

elitewarrior500
3 years ago#23
lol i see. i guess if i started playing much earlier probs could have had a shot at pro in GH/RB but meh those games are dead these days anyway and i barely play anymore. had a few -1's on constant motion but oh well
E=mc^(OMG)/wtf
GT: Ceph Falco

User Info: bd0g5

bd0g5
3 years ago#24
oh **** I think I remember you as well from the gh boards way back.
OOOH LAWD JESUS OH JESUS GET DA WATER *****! IT GOING DOWN! DEM MOTHER******* BOOTLEG FIREWORK ****! OH ****! wooo

User Info: elitewarrior500

elitewarrior500
3 years ago#25
bd0g5 posted...
oh **** I think I remember you as well from the gh boards way back.


dam guess im not unknown here.

who were you?
E=mc^(OMG)/wtf
GT: Ceph Falco

User Info: bd0g5

bd0g5
3 years ago#26
elitewarrior500 posted...
bd0g5 posted...
oh **** I think I remember you as well from the gh boards way back.


dam guess im not unknown here.

who were you?


lurked the boards once in a while, i doubt i actually posted back then. I used to play those games all the time though.
OOOH LAWD JESUS OH JESUS GET DA WATER *****! IT GOING DOWN! DEM MOTHER******* BOOTLEG FIREWORK ****! OH ****! wooo

User Info: elitewarrior500

elitewarrior500
3 years ago#27
oh i see. thats cool. could probs play halo at some point cause i need more people. tired of playing alone most of the time
E=mc^(OMG)/wtf
GT: Ceph Falco
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. ITT: a bad player leaves stats here

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived