who is the best player on this board?

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. who is the best player on this board?
3 years ago#111
i am on april fools day
---
E=mc^(OMG)/wtf
GT: Ceph Falco
3 years ago#112
how the hell can you try to make a best player list and not put me or the BEEZ on it
---
twitch.tv/elitest
3 years ago#113
WFG_Elitest posted...
how the hell can you try to make a best player list and not put me or the BEEZ on it


who are you again?
---
The most publicly adored poster on the GameFAQs Halo 4 board <3
XBL: yPPoLs
3 years ago#114
^He was probably one of the best Halo 3 players on this board, if not the best.

Finailize, not sure who you were on the H3 boards or maybe im just drawing a blank on your username lol, but I got to 50 on my other account so your flattering remarks dont count. ;)
---
GT: HP Farva
I wont stop saying annoying crap.
3 years ago#115
KingFarva posted...
^He was probably one of the best Halo 3 players on this board, if not the best.

Finailize, not sure who you were on the H3 boards or maybe im just drawing a blank on your username lol, but I got to 50 on my other account so your flattering remarks dont count. ;)


I know farva. Im kidding lol
---
The most publicly adored poster on the GameFAQs Halo 4 board <3
XBL: yPPoLs
3 years ago#116
Damn it sloppy, its to late for me to be detecting sarcasm!
---
GT: HP Farva
I wont stop saying annoying crap.
3 years ago#117
teeheehee miss you Farva
---
twitch.tv/elitest
3 years ago#118
Clearly, I need to stop playing with randoms and find some regular teammates if I'm going to improve my statistics...

GT: NewbianPrincess
3 years ago#119
lol you all have friends on the internet
---
The Jersey Guy
3 years ago#120
WFG_Elitest posted...
how the hell can you try to make a best player list and not put me or the BEEZ on it


worst player on the board tbh
---
OOOH LAWD JESUS OH JESUS GET DA WATER *****! IT GOING DOWN! DEM MOTHER******* BOOTLEG FIREWORK ****! OH ****! wooo
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. who is the best player on this board?

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived