Can we ***** about not having FFA now?

#11SlaveZero40Posted 2/4/2013 10:33:31 PM
We need a Free For All. I hope it's coming soon.
---
Pray the day for another Jet Set Radio game, "Boondocks" season 4, and people to learn about good rappers EX: MFDOOM, Elzhi, Gangstarr, Substantial.
#12Msheridan1990Posted 2/4/2013 10:34:34 PM
enterthemadrox posted...
__bale posted...
uh we have REGICIDE bro


This.

And uh....if you're good, you'll come first.


lmfao this kid loves halo 4 so much LOL
---
offical voice of the h4 community LOL
#13X250Posted 2/4/2013 11:03:50 PM
enterthemadrox posted...
__bale posted...
uh we have REGICIDE bro


This.

And uh....if you're good, you'll come first.


You're punished for doing good by becoming King.
#14metalclashPosted 2/4/2013 11:10:30 PM
why did 343i even get rid of all the old favorite gametypes?

do they have big team objective yet?
---
people who snapchat are just flat out stupid.
#15X250Posted 2/4/2013 11:34:10 PM
metalclash posted...
why did 343i even get rid of all the old favorite gametypes?

do they have big team objective yet?


Nope.
#16McNabFishPosted 2/5/2013 8:21:28 AM
Multi team god damn it. JUST GIMME >.<
---
You'll have to speak up, I'm wearing a towel.
#17magablaster17Posted 2/5/2013 9:24:28 AM
McNabFish posted...
Multi team god damn it. JUST GIMME >.<


This. And let us play as elites agan!
#18SunDevil77Posted 2/5/2013 9:25:01 AM
magablaster17 posted...
McNabFish posted...
Multi team god damn it. JUST GIMME >.<


This. And let us play as elites agan!


You take that back!
---
Royal with Cheese. What do they call a Big Mac? Big Mac's a Big Mac, but they call it Le Big Mac.
#19SpiduxxudipSPosted 2/5/2013 9:33:18 AM
I'd like to see Multi-Team and One-Flag come back along with Team Snipers when it comes back. Multi-Team could be it's own playlist like Doubles, One flag could be it's own or placed into the CTF playlist (so people could vote between One flag and standard CTF)
---
Growin up, low enough, musta sucked - Call me what? call me a Kluster***,
Thizz iz what it iz -- GT - Spidux
#20Mr_arizonaPosted 2/5/2013 9:53:34 AM
15 kill difference between 1st and 2nd. Only wins by 5 or 10 points.

I say keep the King marker so everyone knows where the top dog is but no bounty system.
Also allow points for assists. More personal here but I run into a lot of issues with almost killing people. LOL
---
http://i.imgur.com/HLzCM.gif