Man, Master Chief is taking the events from the end of game hard end. (spoiler)

#1The_LowlifePosted 2/4/2013 3:10:46 PM
http://i.imgur.com/37n7Nkl.jpg

Put on all that weight and hiring fat Cortana lookalike hookers.
---
http://i.imgur.com/NH7z7IK.gif http://i45.tinypic.com/16ht0u8.gif http://i.imgur.com/o6A9yx9.gif
Partytime
#2SpiduxxudipSPosted 2/4/2013 3:11:48 PM
Sounds and looks like my typical Saturday afternoon.
---
Growin up, low enough, musta sucked - Call me what? call me a Kluster***,
Thizz iz what it iz -- GT - Spidux
#3EDarienPosted 2/4/2013 3:50:30 PM
Hahahaha, that was awesome!

Thanks, TC. Wow ...
---
Lali-ho!
#4BlueRunway05Posted 2/4/2013 3:58:23 PM
Haha, that's mean. I admit that pic made me laugh, but it's somebody we don't know.
---
Water-It's good for you!-- Hard games are fun... Yes, you, Dark Souls.
#5captaingooch19Posted 2/4/2013 4:04:39 PM
omg that's hilarious
#6SunDevil77Posted 2/4/2013 4:09:34 PM
Hey man, I've been known to have a Guinness too much as well. Makes me pretty damn bloated too, especially after a stressful day at work like John had in Halo 1-4.
---
Royal with Cheese. What do they call a Big Mac? Big Mac's a Big Mac, but they call it Le Big Mac.
#7Msheridan1990Posted 2/4/2013 8:14:43 PM
lmfao o look its rageface LOL
---
offical voice of the h4 community LOL
#8SunDevil77Posted 2/4/2013 8:17:20 PM
Msheridan1990 posted...
lmfao o look its rageface LOL


Ohhhh s***
Sheridan 1
Rage 0
---
Royal with Cheese. What do they call a Big Mac? Big Mac's a Big Mac, but they call it Le Big Mac.
#9Guirec730Posted 2/4/2013 8:43:29 PM
Game fuel, ladies and gentlemen.
---
Tell them to send the next most dangerous.
#10elitewarrior500Posted 2/4/2013 9:54:27 PM
SunDevil77 posted...
Msheridan1990 posted...
lmfao o look its rageface LOL


Ohhhh s***
Sheridan 1
Rage 0

---
E=mc^(OMG)/wtf
GT: Ceph Falco