AGL Pittsburgh

#81Scooby510Posted 5/12/2013 11:25:14 AM
yoshiisback posted...
jesse_skater posted...
yeah robs lost to elitest


Rob, how many times has elitest put you away now...3? And he doesn't even play this game LMAO.

You placed worse than I predicted and I know how bad you are. Please kys or at the least stop trying to gain support for your average self on these boards. You are nothing special and 3rd best on this board.

Now lets support a real halo player, lets go Sammy!


LOL so mean
---
Lil B is my friend.
#82bd0g5Posted 5/12/2013 11:25:19 AM
elitest playing right now btw
---
OOOH LAWD JESUS OH JESUS GET DA WATER *****! IT GOING DOWN! DEM MOTHER******* BOOTLEG FIREWORK ****! OH ****! wooo
#83bd0g5Posted 5/12/2013 11:35:25 AM
Correction:
From: bd0g5 | #082
elitest choking right now btw

---
OOOH LAWD JESUS OH JESUS GET DA WATER *****! IT GOING DOWN! DEM MOTHER******* BOOTLEG FIREWORK ****! OH ****! wooo
#84yanksfan4247Posted 5/12/2013 11:51:19 AM(edited)
Did elitest clutch that flag cap?

EDIT: Nvm screen froze on elitests pov with audio still going. When it fixed it I saw they lost. He played a ok game 2 with some big shots at the end.
---
Twitter: @macdamurderer
GT: Mac Da Murderer
#85jakethenoobPosted 5/12/2013 12:08:58 PM
Scooby510 posted...
yoshiisback posted...
jesse_skater posted...
yeah robs lost to elitest


Rob, how many times has elitest put you away now...3? And he doesn't even play this game LMAO.

You placed worse than I predicted and I know how bad you are. Please kys or at the least stop trying to gain support for your average self on these boards. You are nothing special and 3rd best on this board.

Now lets support a real halo player, lets go Sammy!


LOL so mean


I think he's mad that people actually have a clue who Rob is.
---
Game collection: http://postimage.org/gallery/1tqkmeku/
#86yoshiisbackPosted 5/12/2013 1:05:48 PM
jakethenoob posted...
Scooby510 posted...
yoshiisback posted...
jesse_skater posted...
yeah robs lost to elitest


Rob, how many times has elitest put you away now...3? And he doesn't even play this game LMAO.

You placed worse than I predicted and I know how bad you are. Please kys or at the least stop trying to gain support for your average self on these boards. You are nothing special and 3rd best on this board.

Now lets support a real halo player, lets go Sammy!


LOL so mean


I think he's mad that people actually have a clue who Rob is.


People know who Rebecca black is but that doesn't mean she's good at what she's known for. She probably could have placed better than rob though.
---
XBL GT: Yoshi eats
#87I_Got_RhythmPosted 5/12/2013 1:15:57 PM
yoshiisback posted...


People know who Rebecca black is but that doesn't mean she's good at what she's known for. She probably could have placed better than rob though.


Nah, she was too hungover from getting down on Friday to make it to the event.
---
GT: A Trombonist
#88bd0g5Posted 5/12/2013 1:47:16 PM
elitest is going in
---
OOOH LAWD JESUS OH JESUS GET DA WATER *****! IT GOING DOWN! DEM MOTHER******* BOOTLEG FIREWORK ****! OH ****! wooo
#89xoAxeloxPosted 5/12/2013 1:54:05 PM
jakethenoob posted...
I think he's mad that people actually have a clue who Rob is.


i dont think yoshi cares about being known on a dead game

i mean i sure know i wouldnt
---
PSN: axeei
XBL GT: axeeeeeeeeL
#90yanksfan4247Posted 5/12/2013 3:03:48 PM
xoAxelox posted...
jakethenoob posted...
I think he's mad that people actually have a clue who Rob is.


i dont think yoshi cares about being known on a dead game

i mean i sure know i wouldnt


I'm sure he wouldn't care if it was popular either.

Man if SYA did beat BtH, they would have got bodied by Misfits.
---
Twitter: @macdamurderer
GT: Mac Da Murderer