This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

How would you feel if the roster had...

#1KillerKremlingPosted 9/26/2013 3:57:30 PM
All 40 past Veterans from Melee and Brawl and 10 new characters? So a roster with 50 characters total.
---
Black Shadow in Big Brother, Linebeck in Hades Kitchen
K. Rool is Love, K. Rool is Life
#2smashman92Posted 9/26/2013 4:04:35 PM
No Pichu, no Dr. Mario, and no Young Link. Only 10 newcomers is too low IMO
---
Charizard for SSBU
#3NinjaNomad196Posted 9/26/2013 4:08:28 PM
smashman92 posted...
No Pichu, no Dr. Mario, and no Young Link. Only 10 newcomers is too low IMO


We thought no Toon Link, hmm? And besides, 10 newcomers sounds a LITTLE high. And I'm pessimistic, man. But I'd expect 40-58 characters, no joke.
---
Cole MacGrath in Big Brother and Toadsworth in Hades Kitchen!!!!
Official Band Geek of all boards!
#4NinjaNomad196Posted 9/26/2013 4:10:25 PM
Oh yes, back on topic...

I'd feel pretty happy. Not TOO surprising... but I'd enjoy the game, whether it has 16 characters, or 160. Preferably in between (I'd enjoy 75, but not going to happen and any higher would be crappy. We'd see un-needed characters and it'd likely be unbalanced.)
---
Cole MacGrath in Big Brother and Toadsworth in Hades Kitchen!!!!
Official Band Geek of all boards!
#5KillerKremling(Topic Creator)Posted 9/26/2013 4:11:51 PM
The single only character I'd probably downright object to it Young Link, it just wouldn't work in my mind.
---
Black Shadow in Big Brother, Linebeck in Hades Kitchen
K. Rool is Love, K. Rool is Life
#6TopHattedTroopaPosted 9/26/2013 4:15:55 PM
I dunno...on the plus side, I would get Mewtwo and Dr Mario back, but it would also mean having Pichu and Roy again...hmmm...I suppose I wouldn't mind.
---
Professor Layton, Paper Mario, and Bandana Dee for Smash 4.
Professor Layton in Big Brother and Despair, Luke in SFTGOSBGS, Ninten in Destiny.
#7Rot8er_ConeXPosted 9/29/2013 7:30:54 PM
With TLink we don't need YLink.
---
Link in SSBSurvivor (eliminated)
Not changing this sig line until dA and Yahoo Mail fix their mobile sites. Signed 21Jul2013 dA, 27Aug2013 Yahoo
#8capturinggod200Posted 9/29/2013 7:37:30 PM
If Young Link and Roy returns I'd be golden because I hate the WW/cartoonish Zelda verse every other Zelda verse is just fine.
#9domranguayPosted 9/29/2013 8:01:49 PM
I'd be OK with that, but I think 3 Links is a bit much.

I always thought of Toon Link as an updated Young Link anyway, kinda like Ganondorf and Fox/Falco.
#10KFrosty3Posted 9/29/2013 8:59:55 PM
Rot8er_ConeX posted...
With TLink we don't need YLink.

I still say that TLink and YLink should be considered the same character SSB wise.

They play differently, but so does SSBB Mario when compared to SSBM Mario
---
I still think Pac-Man was the best game and had the best storyline... EVER!!! 'nuff said.