This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

Things that still bother you as a longtime fan.

#21kirbydude385Posted 11/2/2012 9:05:44 PM
the fact that some pokemon have great potential but just suck

usually its pokemon whose movepools dont match their stats (klinklang is a huge example)
---
Official Manectric and Creator of the B/W and BW2 Boards Clan
Official Dawn of the BW2 Boards
Khaini: XigbarsHoe, XolvanoraX, Zweilous2
#22Gardevoir47Posted 11/2/2012 9:06:35 PM
kirbydude385 posted...
the fact that some pokemon have great potential but just suck

usually its pokemon whose movepools dont match their stats (klinklang is a huge example)


Yay, We agree.
---
Pokemon White FC: 3825 7849 1598
BTW, The Game
#23Capitan_KidPosted 11/2/2012 9:06:52 PM
What bothers me is that Gamefreak wont come out and explain EVs, IVs, and all that other competitive crap. I wish I had known this stuff like 2 gens ago.
---
D-O-G-A-R-S DOGARS!!
#24MarbiaachPosted 11/2/2012 9:08:33 PM
Maetch posted...
Marbiaach posted...
Maetch posted...
*Why the general tone of all the main games and their storylines have to be so... nice.


Well, Ghetsis was trying to kill you at the end there.

Yeah, because a single death threat really makes the narrative stronger... not!


It wasn't a threat. Those icicles were going straight into your body, if it wasn't for N breaking them before getting to you.
---
3DS FC: 2878 - 9988 - 2866
Black 2 FC: 0777 2092 3156 Marvin.
#25brinetoldPosted 11/2/2012 9:09:54 PM
Capitan_Kid posted...
What bothers me is that Gamefreak wont come out and explain EVs, IVs, and all that other competitive crap. I wish I had known this stuff like 2 gens ago.


Perhaps they wanted to keep it a secret so no pokemons can have the same spread?
---
Black2: 3354 - 2028 - 7676
#26Omni LegacyPosted 11/2/2012 9:10:04 PM
The_Sol_Blader posted...
No sound test feature


That, pretty much.
---
"You've got to scold a god when they act up." ~ Marisa
#27pizzaman95Posted 11/2/2012 9:10:06 PM
From: Maetch | #019
Yeah, because a single death threat really makes the narrative stronger... not!


This IS a children's game for children.
---
This is where I sometimes put jokes, references and such.
#28Gardevoir47Posted 11/2/2012 9:11:10 PM
pizzaman95 posted...
From: Maetch | #019
Yeah, because a single death threat really makes the narrative stronger... not!


This IS a children's game for children.


Yup, that isn't redundant.
---
Pokemon White FC: 3825 7849 1598
BTW, The Game
#29kirbydude385Posted 11/2/2012 9:11:34 PM
i also would like a more "adult" game

im not saying go all GTA but just a bit more. itd be a nice change and something interest that they could try
---
Official Manectric and Creator of the B/W and BW2 Boards Clan
Official Dawn of the BW2 Boards
Khaini: XigbarsHoe, XolvanoraX, Zweilous2
#30Capitan_KidPosted 11/2/2012 9:13:16 PM
kirbydude385 posted...
i also would like a more "adult" game

im not saying go all GTA but just a bit more. itd be a nice change and something interest that they could try


Pokemon conquest?
---
D-O-G-A-R-S DOGARS!!