Holy **** Heihachi is the lowest tier

#11squirrel_boyPosted 11/24/2012 7:50:59 PM
i dunno what your talking about, heihachis great
#12TheBlueDeathPosted 11/24/2012 7:51:01 PM
3D3 posted...
Taizuku posted...
Heihachi builds AP like a bauce.


That's true when you can actually hit with him, but the thing is that his supers are TERRIBLE.


His supers are fine.
---
~~~~RED~~~~ ~~~~GREEN~~~~ ~~~~~BLUE~~~~~
[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ ||||||||||||||||||||||||||||||||||| ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
#13MrGawnPosted 11/24/2012 7:51:53 PM
3D3 posted...
Taizuku posted...
Heihachi builds AP like a bauce.


That's true when you can actually hit with him, but the thing is that his supers are TERRIBLE.


lvl 1 super works well off his stun, lvl 2, I dont quite get tho
---
...... Tomorrow... we strike!
#14TaizukuPosted 11/24/2012 7:54:22 PM
His level 2 makes no goddamn sense. Kuma can easily kill you, then kill you again. One Kuma can net you 6 kills in a FFA
---
~~'~,~'<(@Official Jon Talbain of Za Warudo@)>'~,~'~~
PSN: MobileFlame
#15shadowjericPosted 11/24/2012 7:54:40 PM
Heihachi and Jak for low tier.

They just feel weaker then everyone -_-
---
Call me Jeric. pokemon white 2 fc: 0519 5086 7298 gamertag: shadowjeric psn:shadowjeric
#16iori_iezziPosted 11/24/2012 7:54:54 PM
I'm a Tekken player and a Mishima player. Heihachi is pretty awesome in this.
I do agree though, his supers are kinda lame.

There would be devil transfermations if it were Kaz or Jin
#17PyroSparkPosted 11/24/2012 7:55:31 PM
Taizuku posted...
His level 2 makes no goddamn sense. Kuma can easily kill you, then kill you again. One Kuma can net you 6 kills in a FFA


Depends on the size of the stage.
---
rexator-"Make it a money match so that the winner gets to crap in the other's mouth." PSN: PyroSpark7
#18fuzzylittlbunnyPosted 11/24/2012 7:56:51 PM
His manthong makes him top tier.
---
( ^_^)/\(^_^ )
Maya high five!
#19lightdragoon88Posted 11/24/2012 8:00:33 PM
Use him in 2v2 and he a great teammate.
---
LIFE IS A BEAUTY HOWL!
#203D3(Topic Creator)Posted 11/24/2012 8:03:07 PM
lightdragoon88 posted...
Use him in 2v2 and he a great teammate.


Yeah, well I love FFA so I guess I'm just using him in the wrong mode. :(
---
Because Naughty Dog
Joel+Ellie=Jelly...You Jelly?