Spike!!!

#1jl535Posted 2/4/2013 1:48:38 PM
Hey guys this is Public_Enmey645... i recently just got into Spike so i might main him, im looking for 1v1s to see if im any good wit him and to see where i can improve so plz let me know if ure interested.
(ok not gonna lie ive been using spike since before i got into nariko so im pretty legit with him but still id like to see where i stand wit him against good players)
#2CrabhammarPosted 2/4/2013 1:50:57 PM
PSN is Bluechacho, add me

aren't you a good Nariko too?
---
Sent from my iPhone via PowerFAQs 1.9... if you use PowerFAQs, ask me how to change your quoting style STAT!
PSN: Bluechacho
#3jl535(Topic Creator)Posted 2/4/2013 1:54:09 PM
Crabhammar posted...
PSN is Bluechacho, add me

aren't you a good Nariko too?


yes i am ^_^
#4CrabhammarPosted 2/4/2013 1:54:55 PM
jl535 posted...
Crabhammar posted...
PSN is Bluechacho, add me

aren't you a good Nariko too?


yes i am ^_^


Not a good Nariko, THE good Nariko :P

anyways lets do this
---
Sent from my iPhone via PowerFAQs 1.9... if you use PowerFAQs, ask me how to change your quoting style STAT!
PSN: Bluechacho
#5Lucarioaura22Posted 2/4/2013 1:56:47 PM
jl535 posted...
Hey guys this is Public_Enmey645... i recently just got into Spike so i might main him, im looking for 1v1s to see if im any good wit him and to see where i can improve so plz let me know if ure interested.
(ok not gonna lie ive been using spike since before i got into nariko so im pretty legit with him but still id like to see where i stand wit him against good players)


Hikku!!!! Also my bad about last night. My father can eat a steaming hot pile of diarrhea. By the way, idk when but we gotta get back on leagues!
---
We do what we must.................
#6CrabhammarPosted 2/4/2013 2:00:13 PM
yeah, that was a REALLY bad performance on my part. I was in a Nariko mindset :P sorry, I'm a waaay better GC than that
---
Sent from my iPhone via PowerFAQs 1.9... if you use PowerFAQs, ask me how to change your quoting style STAT!
PSN: Bluechacho
#7jl535(Topic Creator)Posted 2/4/2013 2:01:18 PM
Lucarioaura22 posted...
jl535 posted...
Hey guys this is Public_Enmey645... i recently just got into Spike so i might main him, im looking for 1v1s to see if im any good wit him and to see where i can improve so plz let me know if ure interested.
(ok not gonna lie ive been using spike since before i got into nariko so im pretty legit with him but still id like to see where i stand wit him against good players)


Hikku!!!! Also my bad about last night. My father can eat a steaming hot pile of diarrhea. By the way, idk when but we gotta get back on leagues!


HELL YEA BRO JUST HMU ON SKYPE WHEN U RDY!!
#8Lucarioaura22Posted 2/4/2013 2:21:52 PM
jl535 posted...
Lucarioaura22 posted...
jl535 posted...
Hey guys this is Public_Enmey645... i recently just got into Spike so i might main him, im looking for 1v1s to see if im any good wit him and to see where i can improve so plz let me know if ure interested.
(ok not gonna lie ive been using spike since before i got into nariko so im pretty legit with him but still id like to see where i stand wit him against good players)


Hikku!!!! Also my bad about last night. My father can eat a steaming hot pile of diarrhea. By the way, idk when but we gotta get back on leagues!


HELL YEA BRO JUST HMU ON SKYPE WHEN U RDY!!


I feel like we should wait for AJ as well! Also teach me the ways of the jungler!
---
We do what we must.................
#9rahmed51387Posted 2/4/2013 4:20:31 PM
Leagues stuff in PSASBR board. Helpful. I play Twisted Fate occasionally, but I'm still new, lol.
---
PSN:LonelyDesperado
MissTFayed: rahmed51387 - You got the surfer accent. You are officially the smartest person on here.
#10TrueKirbyPosted 2/4/2013 6:36:37 PM
LOLLLLLL!!!
You got "into" Spike.
---
I had a bowl of milk for breakfast. Without any milk. People who agree:1 People who don't agree:0