people are sleeping

#1Heroicmedic92Posted 3/19/2013 12:14:15 AM
they wanna wake up so dey can play the brand new game
---
PSN: Heroicmoises, alt: ImNotHeroicM
Looking for new main when tuesday hits. Maybe.
#2zombiabsolPosted 3/19/2013 12:14:56 AM
Yep
---
(PSN:zombiabsol3) RE6 and PASBR <3
Waiting for: Remember Me, The last of Us, and Pokemon X.
#3peephole303Posted 3/19/2013 12:16:26 AM
what is sleep?
#4LightEcoSagePosted 3/19/2013 12:18:12 AM
The patch hasn't even hit yet :/
---
My own personal theme song!
http://www.youtube.com/watch?v=fL0nWoHG11Y
#5peephole303Posted 3/19/2013 12:19:31 AM
luckily my ps3 auto updates if i fall asleep
#6Lucarioaura22Posted 3/19/2013 12:21:35 AM
You think you're going to switch your main or you haven't decided yet? You still gonna be the best Sly with the new patch?
---
We do what we must.................
#7Heroicmedic92(Topic Creator)Posted 3/19/2013 12:23:44 AM(edited)
Lucarioaura22 posted...
You think you're going to switch your main or you haven't decided yet? You still gonna be the best Sly with the new patch?


Haven't decided yet.

I may just pick up a secondary

Then again I hate the stealth mechanic

ARGHHHHHHHHHHHH

dat grab

but then again people could just jump -_-. still useful through (or is it...)


But I have a lot of experience with him....



ARRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHH
---
PSN: Heroicmoises, alt: ImNotHeroicM
Looking for new main when tuesday hits. Maybe.
#8Lucarioaura22Posted 3/19/2013 12:30:08 AM
Yeah man I'm gonna have to put in work with Jak all over again lol.
---
We do what we must.................
#9AngelottPosted 3/19/2013 12:37:57 AM
Heroicmedic92 posted...
Lucarioaura22 posted...
You think you're going to switch your main or you haven't decided yet? You still gonna be the best Sly with the new patch?


Haven't decided yet.

I may just pick up a secondary

Then again I hate the stealth mechanic

ARGHHHHHHHHHHHH

dat grab

but then again people could just jump -_-. still useful through (or is it...)


But I have a lot of experience with him....



ARRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Thanks for depressing me about the patch, Heroic..... :(
---
Official GF BEARzerker (P4:A)
XBL: Kid Devi PSN: Heartless Devi