Why Nerf characters if...

  • Topic Archived
1 year ago#1
Gonna superbuff characters? Jak,Nariko and Sweet Tooth are so overpowered now. Why Nerf Issac and Raiden SSM should have just Nerfed Kat only and made the garbage characters better.
1 year ago#2
Nah, Kat wasn't the only one who needed nerfing.

Good Cole, Kratos, Issac and (*reloads shotgun*) Dante needed nerfs too IMO.
---
In Soviet Russia, Warframe farms YOU!
PSN: Goldengeartwo
1 year ago#3
KnucklesIX posted...
Gonna superbuff characters? Jak,Nariko and Sweet Tooth are so overpowered now. Why Nerf Issac and Raiden SSM should have just Nerfed Kat only and made the garbage characters better.


The funny thing is, is that Kat is still the best character in the game lol her nerfs lolzy. Jak and Sweet Tooth aren't OP at all, Sweet Tooth is essentially the same and Jak just got a bit better.
---
PSASBR main: Evil Cole
SSB4 main: Lucario
1 year ago#4
The balance patch made this game ****. The last patch was better in my opinion.
---
Hmmmm........
http://i53.photobucket.com/albums/g42/spald/Soups.png

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived