I am the best player on this board

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Call of Duty: Black Ops II
  3. I am the best player on this board
3 years ago#161
MysticRacer408 posted...
RoddyAnumber1 posted...
iCheckz posted...
Im dying right now lmao you had to tell me twice you dont care about k/d lmao yet that horrible win/loss tells me different. Omg you are bad 3.7 lmao..........im done.........are you fuming right now.....are your glasses fogging up with nerd rage rofl


I mainly play solo and I've come to realize that randumbs are absolutely horrible so I'm always having to carry my team. I got tired of that so now whenever I play, I'm just kill-whoring until I get my streaks. In hardpoint all anyone does is get the 200 points from being on the hardpoint and then leave. It's irritating. Now all I do is troll online. Gotta have fun with the game.


What's up, Roddy? Haven't really seen you around for a good bit, and yes, most randoms do tend to be terrible at the game. Though, if there were no terrible players, there would be nobody for us other players to stomp on and cause to rage quit from lack of progress in the game, whether it be Domination, Capture the Flag, or Hardpoint.


lol sup Pinoy! And yeah I'm glad that these randumbs do exist, but I'm just saying that why do they try to be something they're not? I see them get the 200 points and leave and try to get kills. They end up dying, so let others (like me) get the VSAT so they can get their kills. Just the other day, some randumb took my tag in kill confirmed because all they wanted were the points and I was 1 kill away from a VSAT. I ended up dying because of this:
http://www.youtube.com/watch?v=fgA7A86KdKY

That same thing happened to me. Imagine if he didn't kill me? He cost our team a VSAT because he was greedy.
---
Got diamond snipers! Next is SMG's
3 years ago#162
DemonReacher posted...
iCheckz posted...
Im dying right now lmao you had to tell me twice you dont care about k/d lmao yet that horrible win/loss tells me different. Omg you are bad 3.7 lmao..........im done.........are you fuming right now.....are your glasses fogging up with nerd rage rofl


Are you fapn with ecstacy over your 4 page topic?


17 pages..... |=



RoddyAnumber1 posted...
iCheckz posted...
Im dying right now lmao you had to tell me twice you dont care about k/d lmao yet that horrible win/loss tells me different. Omg you are bad 3.7 lmao..........im done.........are you fuming right now.....are your glasses fogging up with nerd rage rofl


I mainly play solo and I've come to realize that randumbs are absolutely horrible so I'm always having to carry my team. I got tired of that so now whenever I play, I'm just kill-whoring until I get my streaks. In hardpoint all anyone does is get the 200 points from being on the hardpoint and then leave. It's irritating. Now all I do is troll online. Gotta have fun with the game.


You killwhore yet you only have a 1.3 kd lmao okaaaaaaay.......
---
Drake-----greatest rapper of all time------
3 years ago#163
iCheckz posted...
#fact


Probably so. Add me. PSN in sig. hahah!
---
PSN: MacktasticDazzle
I am THE Macktastic Dazzle. Accept no substitutes.
3 years ago#164
iCheckz posted...
jdak10 posted...
iCheckz posted...
jdak10 posted...
iCheckz posted...
Drake-----greatest rapper of all time------


not even top 10... lets be serious.


You must be high......tell me what top 10 are above him


not in any order

2pac
big(trash)
dre(gets ghostwritters)
em(popstar)
lil wayne
big boi(lmao no)
master p(even more el oh el's)
mystical(-_______-)
odb
... and kid rock(kys)

and yes, i am high. if you would have said current instead of all time he might be higher on the list. either way lil wayne is on top of that list. he's an american hero in my eyes.


You just lost all credibility. No nas no rakim no talib smh


Lil Wayne. lmao!!

Dre?

Big boi?????

Mystikal???????

Dude. Terrible roster.
---
PSN: MacktasticDazzle
I am THE Macktastic Dazzle. Accept no substitutes.
3 years ago#165
TC is a fat kid that doesnt own Bo2. Fact #
---
psn - LeeTl-_-lFACE .... will work for Good Connection
3 years ago#166
Re2ismyFav posted...
TC is a fat kid that doesnt own Bo2. Fact #


Why u mad doe
---
-------God Will'n--------
#167
(message deleted)
3 years ago#168
RoddyAnumber1 posted...


What an idiot...


iCheckz posted...


www.gooutside.com/apply/kys.html

---
-------God Will'n--------
3 years ago#169
iCheckz posted...
RoddyAnumber1 posted...


What an idiot...


iCheckz posted...


www.gooutside.com/apply/kys.html


lol says the guy who responded to my post within minutes
---
Got diamond snipers! Next is SMG's
3 years ago#170
RoddyAnumber1 posted...
iCheckz posted...
RoddyAnumber1 posted...


What an idiot...


iCheckz posted...


www.gooutside.com/apply/kys.html


lol says the guy who responded to my post within minutes


Tell me your feelings Hypee559.....el oh el 1.3 kd
---
-------God Will'n--------
  1. Boards
  2. Call of Duty: Black Ops II
  3. I am the best player on this board

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived