Supercoolisaac, Pipfection, Physikul, and I are all going to annihilate CoD XP

#121Planeteer01Posted 2/10/2013 1:57:06 PM
Y'all bads aint even masters yet?
#122RagingKoalaBearPosted 2/10/2013 1:58:10 PM
It's funny because they don't ban two players rushing a sentry at the same time in league play. Throwing an EMP at a giant red glowing sentry doesn't make you good lol... how about using some tactics and taking advantage of a sentrys weakness? It turns, LOL
---
GT: whosyodaddeh
#123HaganPosted 2/10/2013 1:58:27 PM
Truplaya05 posted...
fffez posted...
l
o
l

---
XBL GT= illidan z
http://www.youtube.com/user/illidanz
#124supercoolisaacPosted 2/10/2013 2:00:20 PM
RagingKoalaBear posted...
It's funny because they don't ban two players rushing a sentry at the same time in league play. Throwing an EMP at a giant red glowing sentry doesn't make you good lol... how about using some tactics and taking advantage of a sentrys weakness? It turns, LOL


It obviously doesn't occur to you that there's also 4 players on the other team trying to kill you. And when you die there's a respawn delay. And then you have to run all the way back across the map.

I'm surprised half the people on this board are able to tie their shoes without having someone help them. sweet jesus.
---
"Persistence until excellence."
http://www.youtube.com/user/supercoolisaac
#125supercoolisaacPosted 2/10/2013 2:01:19 PM
Planeteer01 posted...
Y'all bads aint even masters yet?


Nope. Physikul gave up.

Pip was playing off his phone's hotspot and he's in canada. mother of all crappy connections.
---
"Persistence until excellence."
http://www.youtube.com/user/supercoolisaac
#126GandalfTehGrayPosted 2/10/2013 2:05:40 PM
Were any of yall using Tacticals at all? I mean an EMP is better than a stun/flash anyway.
---
"A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to." R.I.P Beleniel91
#127supercoolisaacPosted 2/10/2013 2:09:10 PM
GandalfTehGray posted...
Were any of yall using Tacticals at all? I mean an EMP is better than a stun/flash anyway.


Not necessarily in CTF. Being able to stun the flag carrier if they're not using tac mask is a massive advantage. Getting stunned is a guaranteed death against any semi competent player.

I had stuns but no emp nades.
---
"Persistence until excellence."
http://www.youtube.com/user/supercoolisaac
#128chessmyantidrugPosted 2/10/2013 2:21:51 PM
supercoolisaac posted...
GandalfTehGray posted...
Were any of yall using Tacticals at all? I mean an EMP is better than a stun/flash anyway.


Not necessarily in CTF. Being able to stun the flag carrier if they're not using tac mask is a massive advantage. Getting stunned is a guaranteed death against any semi competent player.

I had stuns but no emp nades.


I'm would imagine any semi-competent player is going to be using Extreme Conditioning and Tactical Mask in CTF, probably Lightweight as well. Also, don't underestimate smoke grenades. I watched OpTic lose to FeaR in Slums CTF more or less because of a smoke grenade. They can be incredibly effective when used properly. I wish my skills measured up to my tactical mind.
#129TimmotheussPosted 2/10/2013 2:25:01 PM
supercoolisaac posted...
Planeteer01 posted...
Y'all bads aint even masters yet?


Nope. Physikul gave up.

Pip was playing off his phone's hotspot and he's in canada. mother of all crappy connections.


Hey now you keep Canada out of this, we have pretty awesome Internet when it's wired and connected to a router. :P
---
GT: Pipnotiq
#130TimmotheussPosted 2/10/2013 2:28:19 PM
GandalfTehGray posted...
Were any of yall using Tacticals at all? I mean an EMP is better than a stun/flash anyway.


I personally was running:

Lightweight/Flak Jacket
Toughness
Dexterity/Tactical Mask
Gun w/ 2 attachments

Could've given up lightweight I guess but it's my favourite perk ever since ops 1, I strictly used lightweight in that game over ghost.
---
GT: Pipnotiq