Do you ever feel sorry for your opponents?

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Call of Duty: Black Ops II
  3. Do you ever feel sorry for your opponents?
2 years ago#1
I know... Empathy? In Call of Duty?! Getouttahere right?

But one time, Ground War - Domination. Me and my team of randoms were putting on an epic thrashing of the other team. I mean we were holding all three flags pretty much 90% of the entire match. Scorestreaks were firing off one after another, the body count was climbing, it was ugly! Then I looked at the scoreboard at one point and noticed it was 9 vs 1 lone guy!

It got to a point where he wasn't even fighting back. He was just scrambling to survive, trying his damnedest to hide but continuously getting hunted down by my squad mates. Usually in a blow out situation, I find it hilarious or have a smug sort of satisfaction but not that time... That time, it was a mixture of admiration for him sticking it out the entire match and guilt for participating in his slaughter. Then it struck me. The game doesn't have to incite rage or frustration. This one, noble soul taught me that I can stick it out during losing matches and still have fun.

Anyone else have a similar story?
2 years ago#2
Nope.
---
I'm so fly it would blow one's mind.
GT: Noitrez
2 years ago#3
Yes, All the time.
---
Currently Playing: Black Ops 2
Best Cods: Black Ops 2 and CoD4!
2 years ago#4
Only when my teammates and I are spawn killing. But they shouldn't have gotten themselves in that situation to begin with.
---
APnation posted...
I don't see the point in getting MW3 when BF3 will be far more superior.
2 years ago#5
If I crap on a level 10 or something repeatedly.
---
And apparently there's an aircraft carrier.
2 years ago#6
Don't think he found it fun lol, but sometimes I do, yes.
---
GT: Varaza
Me and my boo ForgottenFalcon<3 http://i.imgur.com/wcXmsY1.jpg
2 years ago#7
MissElena posted...
Don't think he found it fun lol, but sometimes I do, yes.


LOL yeah he didn't seem to be having a good time. Though now I have a different perspective when I'm getting blown out in a match... except when it's everyone on my team except me though, those still piss me off.

You know those randumbs who are clumsily bumping into you, getting you killed. Or blocking doorways, getting you killed. Or even firing their guns at nothing in particular (near you), alerting the enemy who target you instead of the hapless fool on your team...

I guess I still get pissed every other game, LOL
2 years ago#8
All the time
---
"All I ever wanted was to be the best."
http://www.youtube.com/user/supercoolisaac
2 years ago#9
I feel bad when I get a 70+ kill game and then the opponents have <10 deaths obviously thrown in at the deep end because the entire enemy team backed out at one point
---
GT - JONNYWESTSIDE
2 years ago#10
FeelMyBlade posted...
Yes, All the time.


This.

I can only give out the D so hard before I step back and say DANG! I need to stop.
---
I come here because the forum is better than the game. - Mander1861
  1. Boards
  2. Call of Duty: Black Ops II
  3. Do you ever feel sorry for your opponents?

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived