Are you guys gonna trade in all your Xbox 360 games and your console when you..

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Xbox One
  3. Are you guys gonna trade in all your Xbox 360 games and your console when you..
2 years ago#1
go and pick up your Xbox One to save money and such?
---
Xbox Live - nukkaniiick
2 years ago#2
Hell no
---
I used to do drugs. I still do drugs. But I used to, too.-Mitch Hedberg
2 years ago#3
http://www.youtube.com/watch?v=gvdf5n-zI14
---
http://i.imgur.com/qwW6T.jpg
2 years ago#4
I had two 360's. One is used almost every day and the other was sitting in a closet. I took that one in and got $175 towards my Xbox One.
2 years ago#5
ironmaidenfan70 posted...
Hell no

---
I'm gonna cut out your eyes and piss in the ****ing sockets! ~ Kaine
2 years ago#6
it's gonna be about 600 after tax and such....crazy money, i dont wanna sell my games but i never really play them and i know i wont play them when i get Xbox One...so do you think its reasonable to trade them in honestly? i have about 25 games
---
Xbox Live - nukkaniiick
2 years ago#7
ironmaidenfan70 posted...
Hell no


XD I was bout to post this.

Too many good games coming out

Killer is Dead
Lost Planet 3
Diablo III
Grand Theft Auto V
Dead or Alive 5 Ultimate
Batman: Arkham Origins
Lightning Returns: Final Fantasy XIII

I'm playing Saints Row IV right now and I still gotta get Splinter Cell Blacklist.
---
"You all say you want to be human, but why would you want to become something so flawed" - Edward Elric - FullMetal Alchemist
2 years ago#8
Yes I don't normally play old games after I get new system
---
Not Changing until Miami Dolphins Win a Super Bowl signed 02-09-2012
2 years ago#9
It has no BC, so no.
2 years ago#10
Yep! Got rid of all my 360 crap n preordered ps4 ;)
---
***I smell a Justin Beiber wannabe (Eric Giang) in this forum!***LOL XD
  1. Boards
  2. Xbox One
  3. Are you guys gonna trade in all your Xbox 360 games and your console when you..

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived