$500 should have better graphics than $400 what happened microsoft?

#11GambitbuzzkillPosted 10/30/2013 5:47:19 PM
LICKWIDPAlN posted...
maheo30 posted...
All I know is one company (MS) has 60 billion in spending money while the other company (Sony) only has 1 billion.. So right now I'd say Sony is MS's b****.


Cuz MS will spend 60 Billion on games. <_<

Look at what happened with the Billion already spent. Lol!


Part of that billion helped them get Titanfall as an exclusive so......... yeah MS must be doing something right lol
---
Gametag-BLOODLUST66
PSN-Dalust66
#122NIKNIMPosted 10/30/2013 5:54:48 PM
Gambitbuzzkill posted...
LICKWIDPAlN posted...
maheo30 posted...
All I know is one company (MS) has 60 billion in spending money while the other company (Sony) only has 1 billion.. So right now I'd say Sony is MS's b****.


Cuz MS will spend 60 Billion on games. <_<

Look at what happened with the Billion already spent. Lol!


Part of that billion helped them get Titanfall as an exclusive so......... yeah MS must be doing something right lol


Don't forget the cost of the new Black Tusk sign to hang over the Microsoft's Vancouver Games office. >_<
---
Purveyor of pixelated pornography since 1984
http://cdn.list25.com/wp-content/uploads/2011/11/aboss.gif
#13MrImpatient35Posted 10/30/2013 6:05:43 PM(edited)
I think you get what you pay for. I could argue that the extra money is because the system offers you more than PS4, which is cheaper for a reason. X1 has apps, snapping, Kinect, cloud, dedicated servers, following (friends app), Xbox Fitness, etc. The price has been justified MANY times by now. Both on this board and in articles. If you don't want all the extra bells and whistles, then PS4 is the option for you.
---
33 things to know about X1: http://www.oxm.co.uk/61886/features/the-xbox-one-33-things-you-need-to-know/
DR3, AC4, XFitness (1-Yr free), KI3 (F2P), Proj Spark
#14jasoncaricPosted 10/30/2013 6:47:49 PM
LICKWIDPAlN posted...
jasoncaric posted...
Man its obvious all these whiners about graphics are kiddies. I started gaming with atari back in the early 80's all the way until now. There is more to video games than just graphics. Id rather have a good experience with lesser graphics then the other way around. For me its all about the fun factor and not about graphics. Go buy a $2,500 pc if ur so worried about graphics.


Already have a kick a$$ PC.

There is nothing justifiable about the current situation. Nothing at all. I Have Been gaming Since the 2600 but that's no excuse to blow an extra hundred bucks on lesser graphics.


Well dont buy one then. Who cares if someone else wants to. If u wanna get ps4 i could care less. Is ps4 more powerful and slighty better graphics? Looks that way. They are both good in their own way. For me i just like xbone better. If u really care about graphics that much get a ps4 and enjoy it. Theres not gonna b a huge difference in graphics. Just a very slight one.
#15llsamuraillPosted 10/30/2013 6:54:26 PM
jasoncaric posted...
Man its obvious all these whiners about graphics are kiddies. I started gaming with atari back in the early 80's all the way until now. There is more to video games than just graphics. Id rather have a good experience with lesser graphics then the other way around. For me its all about the fun factor and not about graphics. Go buy a $2,500 pc if ur so worried about graphics.

If this were true in your case why not stick with the Atari 2600. I had one as well ,but face it you wanted better.
#16TheCyborgNinjaPosted 10/30/2013 6:57:38 PM
jairusmonillas posted...
where are the cloud powers?


Because many people, like myself, hated the always-online DRM, I'm sure that impacted the cloud's influence heavily.
---
Jack Thompson is so disbarred, he's not even allowed to practice the law of gravity. - Kotomo
#17jasoncaricPosted 10/30/2013 7:01:19 PM
llsamuraill posted...
jasoncaric posted...
Man its obvious all these whiners about graphics are kiddies. I started gaming with atari back in the early 80's all the way until now. There is more to video games than just graphics. Id rather have a good experience with lesser graphics then the other way around. For me its all about the fun factor and not about graphics. Go buy a $2,500 pc if ur so worried about graphics.

If this were true in your case why not stick with the Atari 2600. I had one as well ,but face it you wanted better.


I don't quite follow ur logic?
#18SakenKarasuPosted 10/31/2013 1:59:22 AM
Lol.