Aussie launch, 15 hours to go woohoo,

#1QuinnandGoblinPosted 11/20/2013 2:59:06 PM
Not long to go now, can't wait.

Picking up:

X1 Console with FIFA 14 download
Forza 5
Dead Rising 3
Zoo Tycoon
Ryse (delving in, will be no reviews by time of aussie launch, just gonna take a shot........ lol)
NBA 2K14

Hopefully all goes well with the launch tonight,
---
NinendoID- Grey-Armada .... psn- armada66 .... xbl- greyarmada....3ds-0345-0608-4393
#2mogstonePosted 11/20/2013 3:35:46 PM
14:26 now, I cant wait!! I'll get:
Fifa with console
Forza
DR:3
Killer Instinct
Need 4 Speed

GT: mogstoned
#3Stixx32Posted 11/20/2013 3:43:48 PM
I'm jealous! Happy gaming!
---
XBL Stixx71
#4QuinnandGoblin(Topic Creator)Posted 11/20/2013 10:11:22 PM
7 hours, 50 mins, orrr yeh.
---
NinendoID- Grey-Armada .... psn- armada66 .... xbl- greyarmada....3ds-0345-0608-4393
#5ccjjPosted 11/20/2013 10:16:10 PM(edited)
New Zealand launch 5 hours and 45 mins!

oh,

Picking up AC black flag, Madden and NBA 2k14.
#6QuinnandGoblin(Topic Creator)Posted 11/20/2013 10:40:57 PM
Damn you Kiwis lol

Nah jk, enjoy ccj, add me to friends for some NBA 2k games down the track.
---
NinendoID- Grey-Armada .... psn- armada66 .... xbl- greyarmada....3ds-0345-0608-4393
#7QuinnandGoblin(Topic Creator)Posted 11/21/2013 12:34:52 AM
5 hours 26 mins to go.
---
NinendoID- Grey-Armada .... psn- armada66 .... xbl- greyarmada....3ds-0345-0608-4393
#8wldcrd26Posted 11/21/2013 1:04:16 AM
Adam sessler gave rise a 2/5 and the review was taken down
---
proud owner of the triple crown=360wiips3
#9QuinnandGoblin(Topic Creator)Posted 11/21/2013 2:08:13 AM
Yeh i seen the Sessler review, i dont expect the game will review any better than Knack did, but in saying that, plenty of ps4 owners in the US love Knack despite the reviews, so im gonna give Ryse a shot.

3 hours, 54 mins to go till i get my X1.


Got a FAST PASS ticket for ebgames, dont need to head down to around 11.30.
---
NinendoID- Grey-Armada .... psn- armada66 .... xbl- greyarmada....3ds-0345-0608-4393
#10Jedi454Posted 11/21/2013 2:12:42 AM
QuinnandGoblin posted...
Yeh i seen the Sessler review, i dont expect the game will review any better than Knack did, but in saying that, plenty of ps4 owners in the US love Knack despite the reviews, so im gonna give Ryse a shot.

3 hours, 54 mins to go till i get my X1.


Got a FAST PASS ticket for ebgames, dont need to head down to around 11.30.


Haha I got a Fast pass too, such a good idea to get the console faster.
---
Xbox One Day One Edition √