Did I get a good deal on eBay? Or burned?

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Xbox One
  3. Did I get a good deal on eBay? Or burned?
2 years ago#1
http://www.ebay.com/itm/261387149409

It was posted earlier today. I pulled the trigger on it really fast, which is unlike me, considering I have made many purchases and sales on eBay. However, I have kinda gotten bored playing PS4 and I wanted to get an Xbox One after seeing all the rumors about Halo 2 Remake haha. Anyway, do you think this is legit?
PSN - Tomcat49
XBL - Tomcat94
2 years ago#2
Congrats you bought the box for 350bucks.
GT- Neon KnLght
So like. You wanna play?
2 years ago#3
Well balls, sir.
PSN - Tomcat49
XBL - Tomcat94
2 years ago#4
That's a sick as deal, congrats.
The Xbox One board should be renamed to the Official "Troll Here" board.
2 years ago#5
I'm a little skeptical because he only has a buyer feedback of 4, and he hasn't sold anything yet. But hopefully it goes through, and they do have a ebay money back promise I believe.
PSN - Tomcat49
XBL - Tomcat94
2 years ago#6
Tomcat94 posted...
I'm a little skeptical because he only has a buyer feedback of 4, and he hasn't sold anything yet. But hopefully it goes through, and they do have a ebay money back promise I believe.


Yeah if it is just the box he didn't mention that in the description so you could definitely fight it. It is also marked as new you probably got a great deal from someone who might have stolen it or got one for free and didn't want it but if it's legit then kudos.
Not changing this sig until the Oakland Raiders have a playoff appearance.
Dec. 8th 2013
2 years ago#7
Fingers crossed. I miss xbox sometimes haha.
PSN - Tomcat49
XBL - Tomcat94
2 years ago#8
UGH I would have not bought it from someone with a feedback that small. I hope you don't have any trouble. If he does try to scam you, you'll definitely be able to get your money back with Buyer Protection.
I'm not a kid, I just act like one
GT: ITS DAT DAM KID --- PSN: Lamburghini89
2 years ago#9
That_Damn_Kid posted...
UGH I would have not bought it from someone with a feedback that small. I hope you don't have any trouble. If he does try to scam you, you'll definitely be able to get your money back with Buyer Protection.


people gotta start somewhere
1997 Toyota Supra 6-Speed Twin Turbo Targa Top - SOLD ($53,600)
2001 Toyota Celica 6-Speed GT-S - SOLD ($13,300)
2 years ago#10
Granted I would be skeptical to spend that much when someone has such little feedback. Reading through the description it seems legit.

Theres no word trickery or anything, it's all straight up.
XBL Xbox One - CKnight082
PSN PS4 - CKnight082
  1. Boards
  2. Xbox One
  3. Did I get a good deal on eBay? Or burned?

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived