Looks like sony is winning this one again...

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Xbox One
  3. Looks like sony is winning this one again...
2 years ago#1
3 games in and we already have lbp3 announced and two huge new ips. Replaying halo sure will be fun.
2 years ago#2
LBP3!

Love it!

Sony is out in full force tonight haha
GSW
2 years ago#3
This one goes to Ubisoft in my book.
I'm gonna cut out your eyes and piss in the ****ing sockets! ~ Kaine
http://abload.de/img/zeronailed4xz8o.gif
2 years ago#4
Oh tc is being sarcastic, oh it makes sense. Haha good one tc, yeah Sony is sucking hard right now.
Gamertag/PSN - http://gamercards.exophase.com/31441.png
http://www.bungie.net/Stats/Reach/CareerStats/default.aspx?player=SinZinDetta
2 years ago#5
I wish I could agree TC. This is getting better though.

I still enjoyed Ubi's the most so far.
XBL- cheezedadada PSN- cheezedadadada
PC, Xbox One, PS4 and everything else. http://i.imgur.com/X8EbbyB.jpg?1 LOL Gamefaqs.
2 years ago#6
"This is multiplat, BUT SONY GETS EXCLUSIVE LEVEL!! LOVE US!"
Hatred outlives the hateful.
2 years ago#7
All I've seen is a bunch of moneyhatted betas...
Madre de Dios, es El Pollo Diablo!
http://www.youtube.com/watch?v=E28WrhpTzQA
2 years ago#8
Dead island 2
Lol what a joke
They're acting as if Destiny and Far Cry 4 are PS4 exclusives.
2 years ago#9
Early beta is the new exclusive apparently. *yawn*
2 years ago#10
LooksLikeRain posted...
"This is multiplat, BUT SONY GETS EXCLUSIVE LEVEL!! LOVE US!"


Don't forgetz dat 30 days exclusive beta. Sony is killing themselves with this crap. Quantum Break is beating everything they are showing so far and that game could not even make it into Microsofts press conference.
Gamertag/PSN - http://gamercards.exophase.com/31441.png
http://www.bungie.net/Stats/Reach/CareerStats/default.aspx?player=SinZinDetta
  1. Boards
  2. Xbox One
  3. Looks like sony is winning this one again...

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived