Oh Yusuf, don't ever change

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Xbox One
  3. Oh Yusuf, don't ever change
2 years ago#11
slyman19 posted...


Oh it's pretty funny, but everyone knows your intentions behind this topic.


To show that an XBox executive is horribly clueless. It's not something to be dismissive of.
You are hallucinating. Seek help immediately.
2 years ago#12
AwayFromHere posted...
slyman19 posted...


Oh it's pretty funny, but everyone knows your intentions behind this topic.


To show that an XBox executive is horribly clueless. It's not something to be dismissive of.


And where did I say it should be dismissed? Go ahead, show me.
2 years ago#13
dnmt posted...
http://i.imgur.com/lXzCxf7.png

You gotta admit that's pretty lol.


I literally just spit my juice out
PSN: YoninXI 3DS FC:1161-1061-8447 GT: Andr0idXI
Forever Fat Princess
2 years ago#14
AwayFromHere posted...
slyman19 posted...


Oh it's pretty funny, but everyone knows your intentions behind this topic.


To show that an XBox executive is horribly clueless. It's not something to be dismissive of.


I remember one if the representative thought that europe was a country then later corrected himself. It's some were on neogaf.
Oh and lmao@the for a crowd.
2 years ago#15
Am I missing something? The only part of the link you posted that has come from Medhi is "great pic. Thx for sharing".
2 years ago#16
PominAus posted...
Am I missing something? The only part of the link you posted that has come from Medhi is "great pic. Thx for sharing".


It's a bad photoshop (is it the Forza crowds?) and either Yusuf made it ironically or is pretty clueless.
GT:Schreckstoff PSN: JudasInHell
Destiny Clan: Inquisition (http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/164812)
2 years ago#17
InninXI posted...
dnmt posted...
http://i.imgur.com/lXzCxf7.png

You gotta admit that's pretty lol.


I literally just spit my juice out


You're wasting juice :(
Reviews? Polls? Sales? Resolution? FPS? Nothing matters now except for what the competition does not have.
2 years ago#18
Doubt he even looked at the pic
Lift. Game. Academics. Party. = LIFE. Best mod dispute ever? http://i.imgur.com/db7oluz.jpg. Official dudebro of any forum... I lift more than you
2 years ago#19
dnmt posted...
http://i.imgur.com/lXzCxf7.png

You gotta admit that's pretty lol.


smh. That is just wrong. XBot executives have made screwing up into an art form.
KABONG!
"I don't know who to worry for most." lol. I do. Poster #13. http://www.gamefaqs.com/boards/691088-xbox-one/69735474
2 years ago#20
EIKabong posted...
dnmt posted...
http://i.imgur.com/lXzCxf7.png

You gotta admit that's pretty lol.


smh. That is just wrong. XBot executives have made screwing up into an art form.


They learned from the best, the almighty Jack Trenton.
  1. Boards
  2. Xbox One
  3. Oh Yusuf, don't ever change

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived