This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

Lord help us if there isn't RNG in X/Y

  • Topic Archived

You have been randomly selected to participate in the Beta Test of our new message list page. We've rolled out this test in order to get additional feedback and error reports from a wider subset of users. We'll only display this notice once, but permanent links to disable the Beta, provide feedback, and get more information will be located at the bottom of each message list.

To disable this test for now, click here. For more information, please read our announcement about this redesign.

  1. Boards
  2. Pokemon X
  3. Lord help us if there isn't RNG in X/Y
2 years ago#21
i don't see the point of hacking a game
why would you buy a game and then tear it apart and make everything easy?
even play with overleveled pokemon is kinda boring
do this people even have fun with videogames?
---
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mblh2mGjue1qz8x31o1_400.gif
2 years ago#22
professortree posted...
i don't see the point of hacking a game
why would you buy a game and then tear it apart and make everything easy?
even play with overleveled pokemon is kinda boring
do this people even have fun with videogames?


You're a noob aren't you?
2 years ago#23
professortree posted...
I don't see the point of hacking a game.
Why would you buy a game and then tear it apart and make everything easy?
Even playing with overleveled pokemon is kinda boring.
Do thess people even have fun with videogames?


1. Sometimes the person doesn't agree with certain design choices like say, event exclusive Pokemon.
2. Yes, yes they do. Just because person "A" doesn't find cheating fun doesn't mean person "B" won't and vice versa.
---
Asketh Ky to Sol, "Heaven or Hell?" and Sol, being of Gear did say "Let's Rock."
Roman Cancels 1:14
2 years ago#24
GiftedACIII posted...
professortree posted...
i don't see the point of hacking a game
why would you buy a game and then tear it apart and make everything easy?
even play with overleveled pokemon is kinda boring
do this people even have fun with videogames?


You're a noob aren't you?


I can totally picture this guy ending up a murderer.

Obvious social issues.
---
La Illaha Illa Allah, Muhammad Rasul Allah
2 years ago#25
BlazingRain posted...
GiftedACIII posted...
professortree posted...
i don't see the point of hacking a game
why would you buy a game and then tear it apart and make everything easy?
even play with overleveled pokemon is kinda boring
do this people even have fun with videogames?


You're a noob aren't you?


I can totally picture this guy ending up a murderer.

Obvious social issues.


Hahaha this guy, stay ignorant kid. As I've said, I have much more of a social life than Mr. Ancient over here. I like how your mind works too. Calling someone a noob=murderer.
2 years ago#26
Wouldn't care if RNG'ing is gone. I don't like playing my DS in front of a PC anyway... And i like breeding long chains for a shiny or for a particular Nature/IV combo
---
Ragnarok: Tetra Vortex Warlock :3
"My scouter broke. The awkward level is off the charts." - nickcool1996, accurately describing Miyako Hotsuin.
2 years ago#27
How does rng work in the first place?
---
Choice Band STAB surprise Quick Attack; Staraptor.
2 years ago#28
GiftedACIII posted...
BlazingRain posted...
GiftedACIII posted...
professortree posted...
i don't see the point of hacking a game
why would you buy a game and then tear it apart and make everything easy?
even play with overleveled pokemon is kinda boring
do this people even have fun with videogames?


You're a noob aren't you?


I can totally picture this guy ending up a murderer.

Obvious social issues.


Hahaha this guy, stay ignorant kid. As I've said, I have much more of a social life than Mr. Ancient over here. I like how your mind works too. Calling someone a noob=murderer.


I still don't get how someone who has logged onto his account on this website 90% of the days since he first created it, and obviously posted a ton in that time, can try to talk about someone else because they have an old account.

But I guess having obvious social problems (and it's readily obvious is anyone looks at your posting history) might hinder your ability to see that.
---
La Illaha Illa Allah, Muhammad Rasul Allah
2 years ago#29
BlazingRain posted...
GiftedACIII posted...
BlazingRain posted...
GiftedACIII posted...
professortree posted...
i don't see the point of hacking a game
why would you buy a game and then tear it apart and make everything easy?
even play with overleveled pokemon is kinda boring
do this people even have fun with videogames?


You're a noob aren't you?


I can totally picture this guy ending up a murderer.

Obvious social issues.


Hahaha this guy, stay ignorant kid. As I've said, I have much more of a social life than Mr. Ancient over here. I like how your mind works too. Calling someone a noob=murderer.


I still don't get how someone who has logged onto his account on this website 90% of the days since he first created it, and obviously posted a ton in that time, can try to talk about someone else because they have an old account.

But I guess having obvious social problems (and it's readily obvious is anyone looks at your posting history) might hinder your ability to see that.


As I said and to your stubborn and uneducated ear, fluctuations, at least haven't stayed on this site since more than 7 years ago. And lol still trying to play the social card when it's obvious you have less of a social life than I do, man when are you going to stop your rambling?
2 years ago#30
So what happens w/o RNG? Is it just gonna be a game of 1s and 0s with predetermined results all around?
---
"I am champion of Bellator. I am face of Bellator now. Who want with belt? Come on with cage. I am beat you. -Alexander Shlemenko
(edited by kaonohiokala)
  1. Boards
  2. Pokemon X
  3. Lord help us if there isn't RNG in X/Y

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

Message List Beta Test is now on. To disable the Beta, just click here, or you can read more about it, report an error, or provide general feedback.
  • Topic Archived