This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

OMG! Are Alexa and Clemont, Ash's new companions for the Kalos region?

#1Rayquaza_is_ZPosted 8/23/2013 1:20:21 AM
http://31.media.tumblr.com/5a97daef6e3864999f66f2a1563efa29/tumblr_mrxjjzoHBp1r8sc3ro1_500.png

That's definitely Alexa with her Helioptile on her shoulder and the boy next to her has the same color scheme as Clemont! What do you think?
How do you feel about it?
Are you sad Shauna might not be in the anime? :(
---
3DS_FC_1907-8641-1413
Draceon for 2013! http://i.imgur.com/FBj4tzy.png
#2DweezleMoonunitPosted 8/23/2013 1:21:45 AM
Yes. Without a doubt.
---
At your current user level, 5, you are only allowed to post 10 messages every 24 hours. In the past 24 hours, you have posted 45 messages.
#3SOLDIER_BankaiPosted 8/23/2013 1:22:23 AM
Could be cool.
#4LightningAce11Posted 8/23/2013 1:24:38 AM
Awesome.
---
"Servant woman, bring me a drying cloth at once!" - Vegeta to Bulma
#5SephirothtPosted 8/23/2013 1:27:20 AM
Hmm, probably just showing him around when first visiting Kalos and he already got into a battle.
---
Officially faved Ninetales everywhere, R - Burning Knight Executive
http://pokefarm.org/_ext/user/Sephi#0
#6NessEggmanPosted 8/23/2013 1:54:42 AM
Sephirotht posted...
Hmm, probably just showing him around when first visiting Kalos and he already got into a battle.


Yeah, I would assume that he'll meet many of the game characters when he first arrives, and then one of then will choose to join him or something at the end of an episode. Then he'll meet another later who also joins.
---
"Earth is a silly place. Half the world has no clean water. And the other half has so much, they poo in it."
3DS FC: 2750 1911 5515
#7Rayquaza_is_Z(Topic Creator)Posted 8/23/2013 1:59:52 AM
NessEggman posted...
Sephirotht posted...
Hmm, probably just showing him around when first visiting Kalos and he already got into a battle.


Yeah, I would assume that he'll meet many of the game characters when he first arrives, and then one of then will choose to join him or something at the end of an episode. Then he'll meet another later who also joins.


Yes, definitely. I wouldn't mind if Clemont joined Ash as I can see him getting into some crazy antics with all his gadgets and what-not. Also, Shauna ;) for some obvious reasons.
---
3DS_FC_1907-8641-1413
Draceon for 2013! http://i.imgur.com/FBj4tzy.png
#8NessEggmanPosted 8/23/2013 2:05:14 AM
I don't know the characters' names yet, just appearances... (I'm binging the ones you're mentioning to make sure I know who they are -- though I know Shauna already...)

But I think it would be cool if the orange hair boy with the big round hair, or the tubby kid with the turnip leaf hair joined him. I think they'd be kinda fun, I guess.

And yeah the gadget kid would be fun, too.
---
"Earth is a silly place. Half the world has no clean water. And the other half has so much, they poo in it."
3DS FC: 2750 1911 5515
#9amc9988Posted 8/23/2013 2:08:33 AM
why not serena? Ever since Dawn, FeMC never make it in the anime... And I remember looking forward for Hilda appearance in the anime until Iris show up.
---
Beware of the trolls, always bring Troll Spray with you.
http://i31.photobucket.com/albums/c395/Caitgee/Web/258Troll_spray-1-1.jpg
#10Rayquaza_is_Z(Topic Creator)Posted 8/23/2013 2:23:47 AM
NessEggman posted...
I don't know the characters' names yet, just appearances... (I'm binging the ones you're mentioning to make sure I know who they are -- though I know Shauna already...)

But I think it would be cool if the orange hair boy with the big round hair, or the tubby kid with the turnip leaf hair joined him. I think they'd be kinda fun, I guess.

And yeah the gadget kid would be fun, too.

lol
That's the first I've ever seen someone say 'bingin' instead of 'googling' ;)
You are way ahead of the curve!

amc9988 posted...
why not serena? Ever since Dawn, FeMC never make it in the anime... And I remember looking forward for Hilda appearance in the anime until Iris show up.

I wouldn't mind either way.
But the problem is, they are designed as looking older than the previous FeMC's and for some unbeknownst reason..GF just can't have that (Hilda) travelling around with a 10 year old. I mean she's "fully developed" and that triggers the student-teacher fetishes for some people I feel.
---
3DS_FC_1907-8641-1413
Draceon for 2013! http://i.imgur.com/FBj4tzy.png