This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

Amaura evolution leaked

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Pokemon X
  3. Amaura evolution leaked
3 years ago#11
Figured that they'd do something like this with the evo considering "Sail fossil"
Pokemon Black fc-5243 1202 3802 Megaman Rj fc:2493 5945 5724 Yugioh 2010 4383 3896 9610
http://stevenjobs101.wordpress.com/<---visit my blog :u!
3 years ago#12
looks neat
http://i.imgur.com/DgyDe6E.png
3 years ago#13
Yep, the evo confirmed that it's an Amargasaurus indeed.
3 years ago#14
Is this legit?
Charizard for SSBU
3 years ago#15
smashman92 posted...
Is this legit?


Yes. Do you not see the Sugimorish art style and the in game model? What do you expect Amaura to become? Ferocious looking? :P
Official Insert character here of Kingdom Hearts 3 Board
WhiteFC: 2881 6954 3015, White2FC: 3740 8553 3571
3 years ago#16
I want an Amaura now. I had a feeling that it potential for an awesome Amaragasaurus evo and GF has clearly read my mind. I wonder how Tyrunt would rival this beauty :]
Doctor_Spanky posted...
Actually hell yeah, I really like that design, that thing looks great. I wish it were a better typing than Rock / Ice :P

But Rock/Ice is unique! :(
Freiza may be cool, but his brother is..... COOLER(get it?)
3DS FC:0645-6947-9076
3 years ago#17
FryDays5000 posted...
I want an Amaura now. I had a feeling that it potential for an awesome Amaragasaurus evo and GF has clearly read my mind. I wonder how Tyrunt would rival this beauty :]
Doctor_Spanky posted...
Actually hell yeah, I really like that design, that thing looks great. I wish it were a better typing than Rock / Ice :P

But Rock/Ice is unique! :(

Unfortunately,
http://mybfolder.com/pics/9879-1270057988.jpg
3 years ago#18
FryDays5000 posted...
I want an Amaura now. I had a feeling that it potential for an awesome Amaragasaurus evo and GF has clearly read my mind. I wonder how Tyrunt would rival this beauty :]
Doctor_Spanky posted...
Actually hell yeah, I really like that design, that thing looks great. I wish it were a better typing than Rock / Ice :P

But Rock/Ice is unique! :(


Since Amaura's evo is graceful looking with its sail fins and all, Tyrunt's evo will be ferocious looking and possibly majestic because 'Royal Heir Pokemon'?
Official Insert character here of Kingdom Hearts 3 Board
WhiteFC: 2881 6954 3015, White2FC: 3740 8553 3571
3 years ago#19
man I wanna see Tyrunts evo that one will probably be so cool.

someone leak this game already uuggh lol
And I took the clouds for granted,that they'd always be above
http://i.imgur.com/Dqw9Z.png
3 years ago#20
FryDays5000 posted...
But Rock/Ice is unique! :(


it makes me sad too how ice - my favorite type - is crippling as f***
and now that steel attacks will actually be used, ice is an even worse defensive type
http://i.imgur.com/DgyDe6E.png
  1. Boards
  2. Pokemon X
  3. Amaura evolution leaked

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived