This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

It's over.

  • Topic Archived

You have been randomly selected to participate in the Beta Test of our new message list page. We've rolled out this test in order to get additional feedback and error reports from a wider subset of users. We'll only display this notice once, but permanent links to disable the Beta, provide feedback, and get more information will be located at the bottom of each message list.

To disable this test for now, click here. For more information, please read our announcement about this redesign.

  1. Boards
  2. PC
  3. It's over.
1 year ago#1
LOL

:(
1 year ago#2
Two minutes ago the site said the sale lasted till Friday, is it Friday already? I'm confused.
---
http://www.d2offline.info - Diablo 2 SP forums
Phenom II x4 945/5770/1440x900 x2/8GB DDR3/Unicomp SpaceSaver/120GB SSD/320GB HDD
1 year ago#3
Oh wow!
---
http://i.imgur.com/qalWwNb.gif
XBL & PSN: OMGFather
1 year ago#4
Ahaha, someone's getting fired.
---
"God is a comedian, playing to an audience that is too afraid to laugh." -Voltaire
steamcommunity.com/id/nepenthes / twitter.com/epolsen
1 year ago#5
That can't be right. It said until Jan 3rd at 11am.
1 year ago#6
WTF just happened?
---
---
Steam: LogicalOne / PSN: TheCoolBreeze / XBL: ZenTheShogun
1 year ago#7
lmao
---
3DS friend code:3883-5502-4640 IGN:Zero
1 year ago#8
NOPE

TAKE MY MONEY
1 year ago#9
It's back.
---
---
Steam: LogicalOne / PSN: TheCoolBreeze / XBL: ZenTheShogun
1 year ago#10
the offers are still there and the offers last for another 24 hours. I don't see any of those special deals though.
---
Brothers and Sisters are sworn enemies Like PC Gamers and Xbox Gamers, or PC Gamers and Sony Gamers, Or PC Gamers and PC Gamers, Damn PC Gamers ruined PC gaming
  1. Boards
  2. PC
  3. It's over.

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

Message List Beta Test is now on. To disable the Beta, just click here, or you can read more about it, report an error, or provide general feedback.
  • Topic Archived