This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

You are now dating the female character of the last PS3 game you played

#41Godly_GoofPosted 1/22/2013 8:41:13 AM
[This message was deleted at the request of a moderator or administrator]
#42nonexistingheroPosted 1/22/2013 8:43:16 AM
lambchips posted...
oh great im a f***ing loli, screw this


No, you have to screw her.
---
Read the mania: http://www.fanfiction.net/~nonexistinghero
In SA2, it's Super Sonic and Hyper Shadow.
#43GenjiRedPosted 1/22/2013 8:52:11 AM
Damn She-Hulk. I'm guessing I'm going to soon know the meaning of pain.
---
If you believe in Pikachu, have accepted him as a cute lord and savior, and are 100% proud of it, put this in your sig.
#44LunarRoarPosted 1/22/2013 8:54:20 AM
I played Arkham Asylum. Does that mean I get my choice between Harley, Poison Ivy, and Oracle?
---
http://backloggery.com/main.php?user=lunarroar
Official Abra of the Pokemon X/Y Boards
#45RagnoraokPosted 1/22/2013 9:04:18 AM
HaloODSTD posted...
Ragnoraok posted...
your mother? meh, I am getting tired of her....but whatevs.......


Smart.


I give you the most honest answer here and I am dumb......whatevs
---
Here at gamefaqs, you are either a troll, noob, or fanboy.....choose wisely.
#46Stanger5150Posted 1/22/2013 9:08:39 AM
Rydia in FF IV

I wonder if I'll wait until her "transformation"..... Maybe, maybe not.
---
PSN- BlackRain8782
Now playing: Far Cry 3, Final Fantasy, Midway Arcade Origins, Final Fantasy V, Castlevania Chronicles, Xexyz
#47Superfly Jo JoPosted 1/22/2013 9:14:43 AM
Bayonetta...I like
---
PSN: spacedirtyjerz
Ugh I wish I could change my PSN name
#48tmons78Posted 1/22/2013 9:16:49 AM
Lillith from Borderlands 2...

yeah, I'm good with that.
#49ShineboxerPosted 1/22/2013 9:19:58 AM
From: lambchips | #028
oh great im dating a f***ing loli, screw this


You never go full JRPG player. Enjoy your waifu.
---
Intel Core i5-3570K | ASUS P8Z77-V DELUXE |ASUS GeForce GTX 660 Ti | G.SKILL Ripjaws Z Series 16GB | 3TB Seagate Barracuda x2 | 256GB Crucial M4 SSD
#50HaloODSTD(Topic Creator)Posted 1/22/2013 9:44:08 AM
Ragnoraok posted...
HaloODSTD posted...
Ragnoraok posted...
your mother? meh, I am getting tired of her....but whatevs.......


Smart.


I give you the most honest answer here and I am dumb......whatevs


worse.
---
Playstation 3.
PSP.