This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

Predict when you'll buy a PS4! And when you bought a PS3.

#1potatodoodPosted 2/22/2013 8:23:36 PM
So for reference, PS3 launched in Nov 2006, and first slims came in Aug 2009. Just for this assume PS4 slims will launch in 2013 (according to Sony) and slims will come three years later in 2016 (pure speculation).

Me, bought my PS3 in June 2008, got the 80GB MGS4 bundle (with BC, yay).

I'll wait until a slim comes out for PS4. I may even just buy only games for it during that period waiting for a slim. If FFv13 , Last Guardian or KH3 comes out (lol me), and they look really good, I may just buy it when whichever of those release first and pass on the slim.
#2Seri-_-ouslyPosted 2/22/2013 8:25:52 PM
No.
#3kloud 11Posted 2/22/2013 8:43:16 PM(edited)
bought ps3 a few weeks after launch with Resistance and Motorstrom

will buy ps4 at launch and a copy of KZ4 and Drive Club
#4ThamauturgePosted 2/22/2013 8:44:47 PM
Bought a PS3 in February 2012 far later than I would have liked

Would love to get a PS4 at launch, hopefully its first year. The only thing that might change that is if they announce some seriously ridiculous thing about it.
---
Vayne Solidor of the DD012FF Board
Currently playing: Persona 4: Golden, Uncharted: Drake's Fortune
#5NicodimusPosted 2/22/2013 8:45:32 PM
PS3 - launch

PS4 - not sure if I will or not. Need more info.
---
"I am not tacking up my living quarters with gaming machines -- I'm not 12. This isn't a damn bedroom with bunk beds and star wars posters in it."
#6King_BurnoutPosted 2/22/2013 8:54:47 PM
bought my Ps3 2 weeks ago, so by that logic ...PS4 in 2021
Yay!
#7TaijutsuJoshuaPosted 2/22/2013 8:56:14 PM
Never bought a system at launch, I like to wait a year or so for the library to grow and it's relevance worth it, that way I don't waste any money.

Got my PS3 November 2009-- Black Friday sale with Arkham Asylum and inFAMOUS... I don't think I need to say those were the best starter games I've ever gotten.
---
PSN: Xyler_Stone09
Many people seem to forget the golden rule of the internet: "Everyone's entitled to their own opinion."
#8echa_OnePosted 2/22/2013 8:56:28 PM
I bought my first ps3 in mid 2010.

ps4... dunno, 2015 I guess? Definately not gonna buy it on release.
---
There is a board for RPG, you know:
http://www.gamefaqs.com/boards/220-rpgs-everything-else
#9areeb319Posted 2/22/2013 8:57:33 PM
PS3-October 2010

PS4-Maybe 2014
---
Outer Haven Patriots: Patri0ts.enjin.com/recruitment
PSN-Addi97319
#10Godly_GoofPosted 2/22/2013 8:57:49 PM
PS3 June 2010
PS4 when hell freezes over
---
"All things are about Jesus Homer .......... Except this."