Art of the noob

#41CookieSundaePosted 9/5/2012 8:12:24 PM
I love portable games

google: Ragnarok DS CookieSundae

LOOOOL


and

LaTale is a MMORPG ^u^b

anyways
don't mind me.

Someone help noob like me get a Alatreon Gem sometimes! *o*

i was gonna draw MHT art too but no ones nice to me. I might draw Gobul. LOL [i don't know how his character looks like anymore]
---
Ragnarok DS FC: 3954 3500 2461 // PSZ FC: 2709 8583 4255
#42Cattus_PinguisPosted 9/5/2012 8:24:04 PM
CookieSundae posted...
I love portable games

google: Ragnarok DS CookieSundae

LOOOOL


and

LaTale is a MMORPG ^u^b

anyways
don't mind me.

Someone help noob like me get a Alatreon Gem sometimes! *o*

i was gonna draw MHT art too but no ones nice to me. I might draw Gobul. LOL [i don't know how his character looks like anymore]

What are your expectations of this forum?
#43CookieSundaePosted 9/5/2012 9:04:35 PM
hmmm

i want help because i never got an azure gem in my MH life. i really want my alatreon weapon be lv 7. it'll be my first lv 7 weapon + w+ theres alot of things i want but i can't do it alone since I'm scared fighting the boss myself. u_u I'm not ready yet until I have a better set.

all my old mh friends had everything including level 7 rare weapons, full hell hunter set and guild set+.. i can't ask them for help because they're busy and quitted MHT. i also lost them too.../lost emails u__u

i wanted to twin them and be like them someday... it's no fun imo when everyone else has everything. i also want to finsh the level 6 quest offline too but i want to farm online for better armour.

it'll be a dream come true if i get those items! +_+

i might even draw a MHT art for the people who are very helpful to me in game. thats all i can do... but not only for help, i want a MH friend and fit in. ^u^ MH is boring without good friends.

and

be like:

"YO SUP, Cake! Wanna play MHT? haha"

"Me: yeahhh lets go broooh"

"then we play MH"

hahaha

sadly, i dont have MH friends to play MH with. :c

i draw art and surprise people with them....


SO IF you're SUPER DUPER NICE TO ME. ill might add u to my fan fic comic hahaha
---
Ragnarok DS FC: 3954 3500 2461 // PSZ FC: 2709 8583 4255
#44BladeofFalconPosted 9/5/2012 11:07:27 PM
TheGarrison posted...
RETAEH posted...
TheGarrison posted...
Okay you have won, i am defeated and will no longer post in your topics


Hey idc about the post I wanted to only find out what ppl think and you did once and than you when back to trolling if you say what the topic says first than troll that I won't complain


don't f***ing PM me

ever, you goddamn sperglord

you sack of ungodly fecal waste


Post the picture of pm.
---
When someone say plz because it's shorter than please, I say no because it's shorter than yes.
http://imgur.com/gallery/SRtBV
#45TheGarrisonPosted 9/6/2012 5:49:23 AM
BladeofFalcon posted...
TheGarrison posted...
RETAEH posted...
TheGarrison posted...
Okay you have won, i am defeated and will no longer post in your topics


Hey idc about the post I wanted to only find out what ppl think and you did once and than you when back to trolling if you say what the topic says first than troll that I won't complain


don't f***ing PM me

ever, you goddamn sperglord

you sack of ungodly fecal waste


Post the picture of pm.


It's just the same thing he posted in the topic

http://www.freeimagehosting.net/zpvsb
#46LagiBaitPosted 9/6/2012 10:26:24 AM
TheGarrison posted...
BladeofFalcon posted...
TheGarrison posted...

don't f***ing PM me

ever, you goddamn sperglord

you sack of ungodly fecal waste


Post the picture of pm.


It's just the same thing he posted in the topic

http://www.freeimagehosting.net/zpvsb


Thats ironic the tc who is a stalker creating a thread complaining about stalkers i believe they refer to that as poetic justice in literary circles but who runs in those circles anyway and it doesn't seem very effective to run in circles at all unless you are in the olympics or something omg did you see the olympics michael felps won like 30 gold medals he is so dope and by that i mean cool and not the drug although i think everybody knows he does the drug too can you imagine if he and Hanna Montana hooked up their kid would be the biggest stoner in the whole world probably even surpassing the great Keith Richards anyway that's what I think

@ Garrison, How does one go about licking one's nugget?
---
MH3 Name: Loosie; US Server; French Toast > Waffles > Pancakes
#47RETAEH(Topic Creator)Posted 9/6/2012 11:31:59 AM
FabMrFabFab posted...
You player search me, Heater? Aw, thanks.


Yw
---
HEATER OF MONSTER HUNTER TRI
#48RETAEH(Topic Creator)Posted 9/6/2012 12:04:57 PM
LagiBait posted...
TheGarrison posted...
BladeofFalcon posted...
TheGarrison posted...

don't f***ing PM me

ever, you goddamn sperglord

you sack of ungodly fecal waste


Post the picture of pm.


It's just the same thing he posted in the topic

http://www.freeimagehosting.net/zpvsb


Thats ironic the tc who is a stalker creating a thread complaining about stalkers i believe they refer to that as poetic justice in literary circles but who runs in those circles anyway and it doesn't seem very effective to run in circles at all unless you are in the olympics or something omg did you see the olympics michael felps won like 30 gold medals he is so dope and by that i mean cool and not the drug although i think everybody knows he does the drug too can you imagine if he and Hanna Montana hooked up their kid would be the biggest stoner in the whole world probably even surpassing the great Keith Richards anyway that's what I think

@ Garrison, How does one go about licking one's nugget?

Lol
---
HEATER OF MONSTER HUNTER TRI
#49RETAEH(Topic Creator)Posted 9/6/2012 12:14:01 PM
I dout you know what a good set is because you quit two years ago and you started a new character show me a set mr fabio the great king of making set on tri woo what is a good set fabio do you even know one show me a good set
---
HEATER OF MONSTER HUNTER TRI
#50RETAEH(Topic Creator)Posted 9/6/2012 12:15:33 PM
TheGarrison posted...
FabMrFabFab posted...


Worst part is, he still doesn't have a decent set. Ololol


That's not even surprising, just between you and me, he's kind of a moron


Gee you don't even know me and your judging ppl wow lame
---
HEATER OF MONSTER HUNTER TRI