stonewall z0mg

#31notanoob74Posted 11/5/2012 12:47:51 AM
I've played against him a while back, he played with HeAt or something.

and I played normals against hotshot, some of my team members went super tryhard and hotshots team trolled, we won but then I felt really bad since his team had girls and stuff.
---
not a noob since 2003
#32xHateradePosted 11/5/2012 12:53:03 AM
stonewall sucks
---
GT:SephisticatedBest MW2 player on GFAQS
Haters gonna hate me cause they ain't me| Nuke on Every map
#33xRustySpoonPosted 11/5/2012 12:53:42 AM
man, if only the game was just laning phase.
---
Get destroyed.
GT/Steam: xRustySpoon Follow these tips and you'll be fraggin' like a pro.
#34UnderwaterAirPosted 11/5/2012 12:53:51 AM
Stonewall too stronk for gamefaqs. @_@
---
http://oi41.tinypic.com/9ht4ea.jpg
No matter which way you slice it you'll both be ending up in Hell!
#35pastaman2232Posted 11/5/2012 12:54:54 AM
xHaterade posted...
stonewall sucks

---
.: Senraid IV :.
The Original Jay-Z
#3610101001zPosted 11/5/2012 1:00:31 AM
Team Stonewall won.
#37Try_Harder_Nubz(Topic Creator)Posted 11/5/2012 1:08:35 AM
From: 10101001z | #036
Team Stonewall won.


akali is broken
---
LoL/XBL/Steam/Everything: TryHarderNubz
http://i.imgur.com/1hsMf.jpg http://i.imgur.com/KTI8Z.jpg
#38EltoniaXPosted 11/5/2012 1:14:22 AM
lol@ people who think stonewall sucks

he's better than you both, Senraid and seph
---
you have some extreme mental instability issues- Lmaokai
I'm a mobile fountain triangle!
#39pastaman2232Posted 11/5/2012 1:40:22 AM
EltoniaX posted...
lol@ people who think stonewall sucks

he's better than you both, Senraid and seph


baron nashor's rotten teeth
---
.: Senraid IV :.
The Original Jay-Z
#40dennis941012Posted 11/5/2012 7:23:52 AM
EnricoMarini01 posted...



I still remember your Janna vs his Yi, in one of his videos. Priceless :3


That was fun
Our volibear I believe was worshipping stone wall
mid got pissed off along with vayne
and EVERYONE was fighting too much =/
Btw top for that match on stonewall's team was CHA if anyone noticed

10101001z posted...
Team Stonewall won.


D: weren't you on the other team
nah can't be that omnious Z in his name hmmmm
---
(>")> <(' ')> <("<)
My favorite person on the board--->http://www.gamefaqs.com/boards/user.php?=89123