I'm making my list and checking it twice

#81Drewdadruid(Topic Creator)Posted 12/12/2012 10:20:06 PM
Blast zone heimer
---
http://elohell.net/images/chill/44cfd21be802936535d172d0e98d782f.gif
http://i.imgur.com/aBtgt.jpg IGN: DrewDaDruid
#82tivanenkPosted 12/12/2012 10:21:57 PM
Drewdadruid posted...
Blast zone heimer


K, I will try to get you that. You know, it's sometimes more fun gifting than receiving.
---
3DS FC: 5198 - 2682 - 1684
#83g-cube_mastaPosted 12/12/2012 10:23:38 PM
From: ssj98_gotenks | #071
g-cube_masta posted...
From: Drewdadruid | #041
GCUBE WHAT U WANT


I want Mythic Cassiopeia on my main

but that is top secret info and u don't have presidential clearance.


I-i could do that

Maybe.


ur family is bankrupt stop it pls
---
~GameFAQs LoL Board President~
http://i.imgur.com/6rO0g.png
#84FlameLord23Posted 12/12/2012 10:24:18 PM
I'm I Rock Ths, and idk what I want. nothing I'm really looking forward too until skin sale. Maybe some support champs...
---
The Riot Team
LoL IGN: I Rock Ths
#85Drewdadruid(Topic Creator)Posted 12/12/2012 10:24:19 PM
From: g-cube_masta | #083
From: ssj98_gotenks | #071
g-cube_masta posted...
From: Drewdadruid | #041
GCUBE WHAT U WANT


I want Mythic Cassiopeia on my main

but that is top secret info and u don't have presidential clearance.


I-i could do that

Maybe.


ur family is bankrupt stop it pls

Ask and you shall receive
---
http://elohell.net/images/chill/44cfd21be802936535d172d0e98d782f.gif
http://i.imgur.com/aBtgt.jpg IGN: DrewDaDruid
#86Is_CorruptedPosted 12/12/2012 10:33:22 PM
Holy crap he's really gonna give me Cardcaptor Sakura. O_o
---
Marcus is the answer for anything except "best unit who isn't Marcus," but even then he is a strong contender. - PokeAMon
#87MasterDarkenPosted 12/12/2012 10:55:19 PM
I wants Firefighter Tristana o-o
#88AirsoftcomebackPosted 12/12/2012 11:16:05 PM
Something for me Drew?
---
http://assets.sbnation.com/assets/1555051/cle.gif http://img.gawkerassets.com/img/1875n6uzefjuxgif/original.gif
LOL IGN: Paintballreturns
#89Rookie_JetPosted 12/12/2012 11:24:05 PM
I've been regular for the last couple months. Is there a time frame on this?
#90ThatonesmartguyPosted 12/12/2012 11:28:54 PM
Hi.
---
PSN & Steam: RoundhouseSteak
http://i.imgur.com/4kz9z.gif http://i.imgur.com/xw0Do.png