Why are NA Teams not in good shape?

#11happyscrub1Posted 1/18/2013 8:47:08 AM
Gevauden posted...
happyscrub1 posted...
It's because LoL champion design is catered to white people.


If LoL had a large rooster of black champs, and we had free internet access to urban communities, and LoL had fly gear instead of stupid looking Teemo hats, you'll get a Lebron James of ADC.

>.>



LOL, that doesn't explain why the Asian Teams are dominating tho?


Don't Asians beat whites in most popular sports that they like by average? I'm not a baseball fan, so I'm not sure if i'm right, but don't they have like world series against different countries and it's always Japan winning or something asian?
---
http://happyscrub.com/eloenvy.jpg
You are ignoring 1 message(s) from users on this page. Manage your list here
#12Gevauden(Topic Creator)Posted 1/18/2013 8:47:20 AM
Mahlazer123 posted...
Because America has lots of processed foods and promotes a lazy attitude. Fatty pls.


Ding Ding Ding lol
---
90% of communication is non verbal ( --_ 0 )
#13CheeseItBagginsPosted 1/18/2013 8:50:24 AM
happyscrub1 posted...
Gevauden posted...
happyscrub1 posted...
It's because LoL champion design is catered to white people.


If LoL had a large rooster of black champs, and we had free internet access to urban communities, and LoL had fly gear instead of stupid looking Teemo hats, you'll get a Lebron James of ADC.

>.>



LOL, that doesn't explain why the Asian Teams are dominating tho?


Don't Asians beat whites in most popular sports that they like by average? I'm not a baseball fan, so I'm not sure if i'm right, but don't they have like world series against different countries and it's always Japan winning or something asian?


It's because of Asian culture. They are immensely disciplined and focused on results.
---
KingofAsia's sister is my waifu
#14gfshynoblPosted 1/18/2013 8:56:57 AM
happyscrub1 posted...
Gevauden posted...
happyscrub1 posted...
It's because LoL champion design is catered to white people.


If LoL had a large rooster of black champs, and we had free internet access to urban communities, and LoL had fly gear instead of stupid looking Teemo hats, you'll get a Lebron James of ADC.

>.>



LOL, that doesn't explain why the Asian Teams are dominating tho?


Don't Asians beat whites in most popular sports that they like by average? I'm not a baseball fan, so I'm not sure if i'm right, but don't they have like world series against different countries and it's always Japan winning or something asian?


football nope?
futbol(soccer) nope
basketball (nope)
baseball (nope.avi)
tennis (lol nope.avi)
golf(nope)
swimming(nope)

judo maybe?





na loses, cause there egos are sooo high from their retarded fans.
---
EL fudge Mph:Africabot LoL:africabot
#15happyscrub1Posted 1/18/2013 9:02:21 AM
gfshynobl posted...





football nope?
futbol(soccer) nope
basketball (nope)
baseball (nope.avi)
tennis (lol nope.avi)
golf(nope)
swimming(nope)

judo maybe?





na loses, cause there egos are sooo high from their retarded fans.


Are those sports that are popular in Asian countries though?
---
http://happyscrub.com/eloenvy.jpg
You are ignoring 1 message(s) from users on this page. Manage your list here
#16HempitupPosted 1/18/2013 9:03:29 AM
Bay life
---
I Don't Always Feed, But When I Do I Get Reported.
#17CheeseItBagginsPosted 1/18/2013 9:03:29 AM
gfshynobl posted...
happyscrub1 posted...
Gevauden posted...
happyscrub1 posted...
It's because LoL champion design is catered to white people.


If LoL had a large rooster of black champs, and we had free internet access to urban communities, and LoL had fly gear instead of stupid looking Teemo hats, you'll get a Lebron James of ADC.

>.>



LOL, that doesn't explain why the Asian Teams are dominating tho?


Don't Asians beat whites in most popular sports that they like by average? I'm not a baseball fan, so I'm not sure if i'm right, but don't they have like world series against different countries and it's always Japan winning or something asian?


football nope?
futbol(soccer) nope
basketball (nope)
baseball (nope.avi)
tennis (lol nope.avi)
golf(nope)
swimming(nope)

judo maybe?





na loses, cause there egos are sooo high from their retarded fans.


That's because they don't focus on it. League of Legends wasn't even big in Asia, but when it did, they dominated. Americans are crap at football too (the real kind) btw. About as crap as any Asian team.
---
KingofAsia's sister is my waifu
#18VeeVeesPosted 1/18/2013 9:05:46 AM
gfshynobl posted...
happyscrub1 posted...
Gevauden posted...
happyscrub1 posted...
It's because LoL champion design is catered to white people.


If LoL had a large rooster of black champs, and we had free internet access to urban communities, and LoL had fly gear instead of stupid looking Teemo hats, you'll get a Lebron James of ADC.

>.>



LOL, that doesn't explain why the Asian Teams are dominating tho?


Don't Asians beat whites in most popular sports that they like by average? I'm not a baseball fan, so I'm not sure if i'm right, but don't they have like world series against different countries and it's always Japan winning or something asian?


football nope?
futbol(soccer) nope
basketball (nope)
baseball (nope.avi)
tennis (lol nope.avi)
golf(nope)
swimming(nope)

judo maybe?





na loses, cause there egos are sooo high from their retarded fans.


football - who the **** likes football in asia?

soccer - the only place i can think of in asia that has soccer as their favorite sport is probably hong kong and that's because of the brits

basketball - popular as in teens' sport of choice due to convenience, but definitely not as popular as in NA/EU

baseball - japan loves it, don't know how good they are since baseball is boring as **** to watch

tennis - not even that popular

golf - old businessman plays it, ya

swimming - asians are good at diving
---
Rudy sucks
**** Lars
#19jepaanPosted 1/18/2013 9:26:41 AM(edited)
^Japan has the best Asian football team.

China is dominating badminton.
South Korea has a strong handball team.
---
-
#20VonkilingtonPosted 1/18/2013 9:32:59 AM
USA is tired from dominating everybody in the Olympics (IE: the only event that actually matters) to win pixel wars.
---
http://i.imgur.com/GCekg.gif http://i.imgur.com/amV5N.jpg
http://i.imgur.com/DVQNa.jpg http://i.imgur.com/6tTNC.png