One thing Nami has going for her...

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. One thing Nami has going for her...
3 years ago#1
I find she is an anti-Draven support. Drop stun where dagger landing is. Thats it.
xbox live gt: Tweekerlime
3 years ago#2
she has boobs.
3 years ago#3
Then you make the enemy nami waste her Q and she's defenseless because you did not catch your axe.
LoL NA IGN: MyakkoFirst|steam: rihawf| Nami main
League of Legends BR IGN: Rihawf (who'd know?)
3 years ago#4
https://www.youtube.com/watch?v=mMGZgG5W_a4
I don't always lose, but when I do it's purple sideu!!!
3 years ago#5
she's a monster girl
http://i.imgur.com/qd9BZ.gif http://i.minus.com/iBh6j5La7V51v.jpg
3 years ago#6
since when does draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaven use daggers
Eu is best anime character http://i.imgur.com/0iTaY.jpg
LoL IGN:TheCakeIsNotAPie; Created Fergleblast & Rihoof Pls
3 years ago#7
Biglabron posted...
https://www.youtube.com/watch?v=mMGZgG5W_a4


Now I strangely want a LoL musical
"The only people who should shoot, are those who are prepared to be shot at."- The Great Emperor Lelouch Vi Britannia
3 years ago#8
darkman95 posted...
Biglabron posted...
https://www.youtube.com/watch?v=mMGZgG5W_a4


Now I strangely want a LoL musical



Nami Na He Nami Na Hoo Nami Na HA Nami Na HaHA


Ohhh Nami Nami I want your salami

ohhh Nami Nami I want your salami

Nami wami Nami wami

I wanna Nami nom nom on your nam nam

Nami Na He Nami Na Hoo Nami Na HA Nami Na HaHA
ign- Gonk stalk me if you dare :)
3 years ago#9
Her e into q into w is really great for trades (if you're managing your double w).

Leona and fiddle are the best draven counters imo
drinking is very bad
3 years ago#10
Rihawf posted...
Then you make the enemy nami waste her Q and she's defenseless because you did not catch your axe.


ahh, but then i knew you would bait the stun, so i save it. Indeed
xbox live gt: Tweekerlime
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. One thing Nami has going for her...

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived