What's the point of a Inhouse if it's for fun...

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. What's the point of a Inhouse if it's for fun...
3 years ago#1
when some of the peeps (you know who you are) take it completely seriously?

Some drama always has to happen after these (granted it's funny, but come the hell on)

Doesn't help when it's usually a popularity contest. Now granted, i'm mad, but the things that ensue after these is quite ridiculous.
---
Super Mario Bros. 3 is better then Super Mario World
People who agree: 47 PM if you think so as well Latest person who agrees: Athiniel
3 years ago#2
Ikr. Someone is always yelling for no reason.

Impossible to have fun inhouses with all the commentators and ****
3 years ago#3
just curious, how is it a popularity contest?
---
LoL/XBL/Steam/Everything: TryHarderNubz
http://i.imgur.com/fsLxu.jpg http://i.imgur.com/vpLI030.jpg
3 years ago#4
Try_Harder_Nubz posted...
just curious, how is it a popularity contest?


real.
Have you ever even heard Xcallion talk about some players.
3 years ago#5
BentStrepShout posted...
Try_Harder_Nubz posted...
just curious, how is it a popularity contest?


real.
Have you ever even heard Xcallion talk about some players.


have you ever heard of joking

you might wanna try it sometime
---
LoL/XBL/Steam/Everything: TryHarderNubz
http://i.imgur.com/fsLxu.jpg http://i.imgur.com/vpLI030.jpg
3 years ago#6
You gotta be as bad as me. Then there's no pressure, only the question "how bad is he gonna feed this game?"
---
Bristleback! Boo no BB this round! Fail valve releasing poopdusa over the indefatigueable bristleback surely hes next up - Hail_Berserk
3 years ago#7
Nubz still has a stick up his ass i see.

Smh
---
http://assets.sbnation.com/assets/1555051/cle.gif http://img.gawkerassets.com/img/1875n6uzefjuxgif/original.gif LOL IGN: Paintballreturns
3 years ago#8
Try_Harder_Nubz posted...
BentStrepShout posted...
Try_Harder_Nubz posted...
just curious, how is it a popularity contest?


real.
Have you ever even heard Xcallion talk about some players.


have you ever heard of joking

you might wanna try it sometime


Not long ago he was ripping into Zebra calling him bad and all that ****.
I don't mean a little line in there, he went on a rant about him for 5 minutes at least

Zebra laughed it off, but some people don't want to hear that.
3 years ago#9
I thought they were for Seph to assert his dominance
---
gibe moni pls
Add me I'm good. ign Schmelton
3 years ago#10
AbsenceOfPaint posted...
Nubz still has a stick up his ass i see.

Smh


oh for chri....DID U GET BANNED AGAIN?!
---
Super Mario Bros. 3 is better then Super Mario World
People who agree: 47 PM if you think so as well Latest person who agrees: Athiniel
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. What's the point of a Inhouse if it's for fun...

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived