Team Call of Duty looking for a 6th hosting try outs sign up inside

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. Team Call of Duty looking for a 6th hosting try outs sign up inside

User Info: xHaterade

xHaterade
3 years ago#1
Sephisticated
F5in
xRutsySpoon
xMercii
Woah its Jesus

http://i.imgur.com/Ed9453n.jpg


Sign up inside by posting your IGN, roles, and why i should consider you. You will receive a response promptly
GT:SephisticatedBest MW2 player on GFAQS
Haters gonna hate me cause they ain't me| Nuke on Every map

User Info: thisisboris2

thisisboris2
3 years ago#2
because I liek bacon
Eu is best anime character http://i.imgur.com/0iTaY.jpg
LoL IGN:TheCakeIsNotAPie; Created Fergleblast & Rihoof Pls

User Info: AK47plz

AK47plz
3 years ago#3
i think my credentials stand for themselves sephy. + i played MW2 vs. you a while ago ;D
terran

User Info: Kishoru

Kishoru
3 years ago#4
Kishoru

mostly adc, but i can jungle or mid.

because i'm decent enough at this game.
She's a few cards short of a full deck: a joker in the game, ooh.
She's got a bullet with your name on it - no doubt she's a mental case.

User Info: LaqOfInterest

LaqOfInterest
3 years ago#5
IGN: LaqOfInterest
Roles: Solo-lane support (Sion, Twitch, etc)
Why You Should Choose Me: tem 4. Also once I gained 500 elo by playing like two ranked games.

Also I think PBR suxx hardcore. I'd be happy with the role of team mascot, really.
R.I.P. Obstaculos 2/20/2013
http://i.imgur.com/V09ujlb.png

User Info: SoraOwnsAll

SoraOwnsAll
3 years ago#6
why would i not already be the 6th? i thought we had something special f5ing, seph, and rusty?
"I'm no hero, never was, never will be. I'm just an old killer hired to do some wet work." - Solid Snake.

User Info: gfshynobl

gfshynobl
3 years ago#7
ya'll shuld hit up chaox tho
EL fudge Mph:Africabot LoL:africabot

User Info: xHaterade

xHaterade
3 years ago#8
From: thisisboris2 | #002
because I liek bacon


no thanks you are awfulFrom: AK47plz | #003
i think my credentials stand for themselves sephy. + i played MW2 vs. you a while ago ;D

I'd rather not get free losses, not thanksFrom: Kishoru | #004
Kishoru

mostly adc, but i can jungle or mid.

because i'm decent enough at this game.


no room for terrible on our team, thanksFrom: LaqOfInterest | #005
IGN: LaqOfInterest
Roles: Solo-lane support (Sion, Twitch, etc)
Why You Should Choose Me: tem 4. Also once I gained 500 elo by playing like two ranked games.

Also I think PBR suxx hardcore. I'd be happy with the role of team mascot, really.


only room for one bad player, we have the spot filled
GT:SephisticatedBest MW2 player on GFAQS
Haters gonna hate me cause they ain't me| Nuke on Every map

User Info: AK47plz

AK47plz
3 years ago#9
xHaterade posted...
From: thisisboris2 | #002
because I liek bacon


no thanks you are awfulFrom: AK47plz | #003
i think my credentials stand for themselves sephy. + i played MW2 vs. you a while ago ;D

I'd rather not get free losses, not thanksFrom: Kishoru | #004
Kishoru

mostly adc, but i can jungle or mid.

because i'm decent enough at this game.


no room for terrible on our team, thanksFrom: LaqOfInterest | #005
IGN: LaqOfInterest
Roles: Solo-lane support (Sion, Twitch, etc)
Why You Should Choose Me: tem 4. Also once I gained 500 elo by playing like two ranked games.

Also I think PBR suxx hardcore. I'd be happy with the role of team mascot, really.


only room for one bad player, we have the spot filled

u lucky i dont hook u in da gabber m8, 1v1 me nub
terran

User Info: xHaterade

xHaterade
3 years ago#10
From: SoraOwnsAll | #006
why would i not already be the 6th? i thought we had something special f5ing, seph, and rusty?


awful players don't get to tryoutFrom: gfshynobl | #007
ya'll shuld hit up chaox tho

maybe
GT:SephisticatedBest MW2 player on GFAQS
Haters gonna hate me cause they ain't me| Nuke on Every map
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. Team Call of Duty looking for a 6th hosting try outs sign up inside

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived