I was so excited when Nami came out then i played her for a week and gave her up

#1Morrowind789Posted 4/14/2013 9:07:48 PM
80/80?

but i've been playing her again the last few days and she's a fun support that i do well with usually, anyone else got anything to say about nami supports?
---
SC2 : Koroioz 450
DALLAS MAVERICKS 2011 NBA CHAMPIONS
#2aHappySackaPosted 4/14/2013 9:09:21 PM
She's indeed fun to play but she's horribly outclassed by all the other supports.
---
You are now blinking and breathing manually.
http://i.imgur.com/j8p5fA8.png
#3FlameLord23Posted 4/14/2013 9:12:09 PM
wood elo detected.

Tier 2 support, maybe even tier 1
---
Sjokz is my waifu.
LoL IGN: I Rock Ths
#4Morrowind789(Topic Creator)Posted 4/14/2013 9:14:20 PM
haha i'm only silver 2 so yes i suppose i am wood league, but whatever, i'm having fun with it
---
SC2 : Koroioz 450
DALLAS MAVERICKS 2011 NBA CHAMPIONS
#5wantfastcarsPosted 4/14/2013 9:26:43 PM
She's fun, but her kit takes a lot of getting used to after playing either other Supports considered more aggressive (Thresh, Taric) or traditional (Sona, Soraka). I like her though. The number of people that insist on taking her Mid though... ugh...
---
Now Playing: BL2, TF2, LoL
i5-3570k | Corsair Vengeance 8GB 1600MHz RAM | EVGA GeForce GTX670 FTW | Asus P8Z77-V LK | Western Digital 7200RPM 1TB HDD
#6g-cube_mastaPosted 4/14/2013 9:28:42 PM
her counterinitiate is insane
---
~GameFAQs LoL Board President~
http://i.imgur.com/6rO0g.png
#7Knight_Of_OrderPosted 4/14/2013 9:28:52 PM
She keeps getting buffs so she'll be good eventually.
---
Amid the turmoil and tumult of battle, there may be seeming disorder and yet no real disorder at all
Sun Tzu
#8TheTrueAmericanPosted 4/14/2013 9:31:33 PM
Nami is awesome until your ADC goes passive, which seems to happen after they get chunked down even a small amount most of the time.
#9FlameLord23Posted 4/14/2013 11:05:02 PM
Morrowind789 posted...
haha i'm only silver 2 so yes i suppose i am wood league, but whatever, i'm having fun with it


I was talking to Scrub. Nami is a legit high level support.
---
Sjokz is my waifu.
LoL IGN: I Rock Ths
#10EnricoMarini01Posted 4/14/2013 11:07:42 PM
Strong support.

The biggest problem she has is basically her Q. Lots of people can't land it because of the delay, and whiff because they either cast it when they're already out of range, or cast it and don't properly adjust.

She's a strong support. Not the best (I'd rather have Lulu/Sona tbh) but she's still good. She has a heal/nuke and a CC, and a kiting buff with an ult that can knock up and allows for disengage. Her kit is okay as it is. It just takes skill to land that Q, really.
---
"Speculation is not hard evidence; it is the refuge of those who cannot prove their point."
~ ArtosRC