Sejuani is seriously overlooked as a top-tier jungler

#1EcchiBakaPosted 11/13/2013 12:16:37 PM
Strong ganks all game, excels at building tanky, delicious CC, overall sexy. She rides a damn bear for goodness sake.

I know she may not compete with OP junglers like Jarvan IV or Elise but she should be at the top if not THE top of tanky junglers.

Prove me wrong.
---
http://i.imgur.com/8euHyXr.png
Latest H-Games: Monster Girl Quest Part 3, One Shota - Kariyume, Desire Dungeon, Holy Sanctuary
#2steamwr4pPosted 11/13/2013 12:19:41 PM
Amumu better. More damage, faster clears.
---
Official Elitist of the Tekken boards.
I am a Siren.
#3Hadokenzero11Posted 11/13/2013 12:20:54 PM
EcchiBaka posted...
She rides a damn bear for goodness sake.


TIL Bear Calvary is canon.
---
I will not change my signature until Zone of the Enders 3 is released. Started July 18, 2010
Official Amaterasu of the SMT IV Board.
#4irishman5705Posted 11/13/2013 12:23:50 PM
>Builds full tank
>Still does stupid amount of damage
>CC out the finely sculpted ass.

I keep meaning to pick her up, but I keep forgetting D:
---
GT: Irish H2
"Oh, my bad, I was high on gamefaqs again" - Oblivion
#5Dark_Luna3Posted 11/13/2013 12:23:59 PM
eh noo she bad cuz small nerf mak champ go frrom OP to baadz dont pley herr LOL

---

Yeah, she's very strong. Some may argue otherwise but... their loss.
#6EcchiBaka(Topic Creator)Posted 11/13/2013 12:25:14 PM
steamwr4p posted...
Amumu better. More damage, faster clears.


What a joke.

Amumu is so over glorified it's hilarious. Remember how he's a prime ban in virtually every bronze and low silver queue? Then once you finally grew up you realized how not much of a threat he is after some smart positioning?

And you say faster clears? The ****. Even more damage. Laughable.

You aren't worthy of Winters Claw.
---
http://i.imgur.com/8euHyXr.png
Latest H-Games: Monster Girl Quest Part 3, One Shota - Kariyume, Desire Dungeon, Holy Sanctuary
#7BiglabronPosted 11/13/2013 12:27:55 PM
She was pre rework.

In fact she would 1v3 on a consistent basis if given a FB.

Her rework was a hard nerf in exchange for a slightly better early game.

I would rather suffer the early game and hard carry off of a smart play.
---
I don't always lose, but when I do it's purple sideu!!!
#8Knight_Of_OrderPosted 11/13/2013 12:28:03 PM
...or i can just pick out Nautilus.
---
Amid the turmoil and tumult of battle, there may be seeming disorder and yet no real disorder at all
Sun Tzu
#9EcchiBaka(Topic Creator)Posted 11/13/2013 12:28:12 PM
Hadokenzero11 posted...
EcchiBaka posted...
She rides a damn bear for goodness sake.


TIL Bear Calvary is canon.


Might as well be. That skin is delicious.
---
http://i.imgur.com/8euHyXr.png
Latest H-Games: Monster Girl Quest Part 3, One Shota - Kariyume, Desire Dungeon, Holy Sanctuary
#10Dark_Luna3Posted 11/13/2013 12:31:06 PM(edited)
steamwr4p posted...
Amumu better. More damage, faster clears.


Sej has easier ganks, better/more CC, superior escape.

Don't be biased.

Also, their damage is extremely close. In fact, Sej has higher burst.

Knight_Of_Order posted...
...or i can just pick out Nautilus.


We're not in season 2, rofl.