Yep, you knew it had to happen sometime...

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. Yep, you knew it had to happen sometime...

User Info: SNKNeji11x

SNKNeji11x
6 years ago#1
lol that's right! I, [SNK]Neji11x, did it! This: http://s834.photobucket.com/albums/zz267/SNKNeji11x/?action=view&current=DAOS2.jpg

Tell me how you like it :D or has it been done already? Cuz i already checked xD
---With God as my connection in this game called LIFE, I'll never experience lag.
MWR: 1040-6833-7197 (Currently waiting on Conduit 2, COD: BO)

User Info: RichieGamer

RichieGamer
6 years ago#2
unexpected/10
http://imgur.com/hiLf9.gif

User Info: SNKNeji11x

SNKNeji11x
6 years ago#3
Thanks :D
---With God as my connection in this game called LIFE, I'll never experience lag.
MWR: 1040-6833-7197 (Currently waiting on Conduit 2, COD: BO)

User Info: UltimateFlame13

UltimateFlame13
6 years ago#4
wow, didn't see that coming lol
Scientists investigate that which already is; Engineers create that which has never been -Albert Einstein
Wanting: Golden Sun DD, Conduit 2, Starcraft 2, Civ V

User Info: Lilrosco

Lilrosco
6 years ago#5
Lol
There is no better way to defeat your enemies but to slice and dice em right Link?...oopz forgot you can't speak. Well I guess a simple head nod is sufficed.

User Info: SNKNeji11x

SNKNeji11x
6 years ago#6
Haha so, do you guys like it? xD
---With God as my connection in this game called LIFE, I'll never experience lag.
MWR: 1040-6833-7197 (Currently waiting on Conduit 2, COD: BO)

User Info: LigersRule

LigersRule
6 years ago#7
I dunno.... I'm still trying to figure it out. I didn't know that it was possible to mix things like that....
"There are two things that are infinite; The Universe and the stupidity of human beings. I'm not sure about the first." -Albert Einstein

User Info: SNKNeji11x

SNKNeji11x
6 years ago#8
Well, it is possible xD
---With God as my connection in this game called LIFE, I'll never experience lag.
MWR: 1040-6833-7197 (Currently waiting on Conduit 2, COD: BO)

User Info: 7Nobody5

7Nobody5
6 years ago#9
that is what BP caused.

User Info: SNKNeji11x

SNKNeji11x
6 years ago#10
^ BRILLIANT!
---With God as my connection in this game called LIFE, I'll never experience lag.
MWR: 1040-6833-7197 (Currently waiting on Conduit 2, COD: BO)
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. Yep, you knew it had to happen sometime...

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived