trying to draw out the legend

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. trying to draw out the legend

User Info: jayrell3794

jayrell3794
4 years ago#1
im trying to draw out the legendary samu5, i know i might get beat bad but i wanna see this legend in action. anyone know any ideas of how i can draw him out

User Info: DarkHysteria

DarkHysteria
4 years ago#2
jayrell3794 posted...
im trying to draw out the legendary samu5, i know i might get beat bad but i wanna see this legend in action. anyone know any ideas of how i can draw him out


Jesus.

He ain't that good.

Get over it.

Kthanx
I got 99 problems, and they all b*****s
Wish I was Jigga, man, carefree livin'

User Info: Hawke0

Hawke0
4 years ago#3
The old people here can only blame themselves...
C2 FC: 0562-2516-9316
"Red Steel 2 is not a sword fighting simulator, it is a badass simulator."-Sean Colleli

User Info: xXAISPXx

xXAISPXx
4 years ago#4
I think it was my fault saying Samu5 was a legend. He isn't. What I mean is, he isn't a legend hes just good. Players just make profiles named Samu5 so he seems legendary.

He isn't a legend. Hes just good.
An Invincible Sniper Professional (AISP)
TCon FC: 3954-8764-7672 Conduit 2 FC: 4083-8526-7529

User Info: jayrell3794

jayrell3794
4 years ago#5
true i feel u but i still wanna see what yall meant

User Info: DarkHysteria

DarkHysteria
4 years ago#6
jayrell3794 posted...
true i feel u but i still wanna see what yall meant


You wanna face someone good?

Add me and we'll one vs. one.

3311-2913-6067
I got 99 problems, and they all b*****s
Wish I was Jigga, man, carefree livin'

User Info: jayrell3794

jayrell3794
4 years ago#7
0820 1831 0230
tell anyone online to join this match

User Info: DarkHysteria

DarkHysteria
4 years ago#8
jayrell3794 posted...
0820 1831 0230
tell anyone online to join this match


Nah I just want you vs. me. You said you wanted to draw out the "legend", well I'm one of the closest you're gonna get. Did you add me? Added you.
I got 99 problems, and they all b*****s
Wish I was Jigga, man, carefree livin'

User Info: LigersRule

LigersRule
4 years ago#9
Dear Chesluk: Called it.

DarkHysteria posted...
You wanna face someone good?

Add me and we'll one vs. one.

3311-2913-6067
http://www.youtube.com/user/LigsGames
Subscribers:10 Views: 195

User Info: Mindesyn

Mindesyn
4 years ago#10
You guys are nuts, he IS that good, you dont get legendary status by being average. So yeah, he IS that good, get over it.

Kthxbai
Modern Warfare 3: [LC]LuN*TiC 2774-2633-7161
Sucks to be you cause I hack to counter hack hackers like you that hack so hackers gone legit dont get hacked
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. trying to draw out the legend

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived