Umm Hello New to GameFAQS

#91B05S_BrennanPosted 11/23/2012 9:16:33 PM
Yeah, welcome Mr.Ford100.

Also, Cyn, there's a graphic content filter for BO2.
---
(>^.^)>http://conduitwii.boards.net/<(^.^<)
http://www.youtube.com/user/B05SxBrennan?feature=mhee
#921PefrogPosted 11/23/2012 9:18:34 PM
My popcorn is almost gone.
---
C2: dug - 3868-8372-1864, B05S^dug - 0047-0791-1923
Conduit: dug - 4898-3703-8171
#93Mr__Ford100(Topic Creator)Posted 11/23/2012 9:44:16 PM
Thank you all :], But fin :[
---
Basemen Your the Best! ^-^
#94_SignalPosted 11/23/2012 9:45:21 PM
Symphonia46 posted...
Mr__Ford100 posted...
Baseman posted...
From: Mr__Ford100 | Posted: 11/23/2012 9:37:23 PM | #073
How can i be a moderater? i wanna be one : )

http://www.gamefaqs.com/features/feedback/index.php?type=16


Umm Can u send me a application form for it? (i can only make 1 Topic :.(


Please read the requirements carefully, you need at least 350 karma.

The applications form is at the bottom, but I suggest you don't fill it in, you don't have the necessities.

I want to be a moderator as well, but I have to wait at least 61 days to be one.


Wow, I didn't realize I'd been here longer than you.

LOL, you n00b.

j/k

Why would you want to be a moderator. It has to be alot of work and you're always dealing with crap, and most people don't appreciate you.

I don't think I'd be a very good moderator. I don't think I'm a very objective person and would have problems being fair.
---
Conduit2FC(36): 0518 8427 1877
#95LigersRulePosted 11/23/2012 10:27:16 PM
_Signal posted...
Wow, I didn't realize I'd been here longer than you.

LOL, you n00b.

j/k

Why would you want to be a moderator. It has to be alot of work and you're always dealing with crap, and most people don't appreciate you.

I don't think I'd be a very good moderator. I don't think I'm a very objective person and would have problems being fair.


Honestly, I've thought about it a lot since he posted that request... I mean, I have the karma requirement several times over (about 4.7). I don't feel like a lot of people appreciate me anyway, and I love helping people out. I also love having a certain degree of respect... For people to know "Hey, this guy actually does work, and does some good on the forums".

Also, I think as Baseman pointed out, it's not like you really take sides. You just look at something and say "Is this breaking the ToS?", and you have to answer, yes or no. You don't see any arguments. You don't see what the other person is saying. You just answer one Yes or No question, and provided you don't know the full situation, your moderation can be disputed and reviewed by another Moderator once more detail has been provided on the part of the moderated. You don't need to be objective. The system does it for you.
---
http://www.youtube.com/user/LigsGames
Subscribers:14 Views: 255
#96Mr__Ford100(Topic Creator)Posted 11/24/2012 7:54:50 AM
_Signal posted...
Symphonia46 posted...
Mr__Ford100 posted...
Baseman posted...
From: Mr__Ford100 | Posted: 11/23/2012 9:37:23 PM | #073
How can i be a moderater? i wanna be one : )

http://www.gamefaqs.com/features/feedback/index.php?type=16


Umm Can u send me a application form for it? (i can only make 1 Topic :.(


Please read the requirements carefully, you need at least 350 karma.

The applications form is at the bottom, but I suggest you don't fill it in, you don't have the necessities.

I want to be a moderator as well, but I have to wait at least 61 days to be one.


Wow, I didn't realize I'd been here longer than you.

LOL, you n00b.

j/k

Why would you want to be a moderator. It has to be alot of work and you're always dealing with crap, and most people don't appreciate you.

I don't think I'd be a very good moderator. I don't think I'm a very objective person and would have problems being fair.


Well i really dont care if people dont like me, But it would be Really nice to help people... :)
---
Basemen Your the Best! ^-^
#97Orient33Posted 11/24/2012 8:21:07 AM
Fin4everz posted...
Mr__Ford100 posted...
I have played C2 for 1 year, My Friend Told me about it His name on C2 is Scarface, Things ti know about me below
My Fave gun: Scar
Level 59 about 1 more match and im 60!
Doesn't like: Phase rifles
Mic: No, But planing to get 1 on December 24!
I would like some New friends Um yah, thats all

(oh fin4everz Saw your Thread, Dont cheat you noob and you copied my name on C2 D:)


How im i a noob?


U guys are the same peron aren't you?
#98Orient33Posted 11/24/2012 8:25:14 AM
Fin4everz posted...
Come at me MODS, Come on Delete my account Baseman, Get me off of it i hate Mr__Ford100 D:<


Yep, ur an alt of Mr.ford100
#99CheslukPosted 11/24/2012 9:40:49 AM
I've thought about applying to be a mod, but "dicking with people" doesn't seem like a legitimate reason for the application.
---
"When Chesluk thinks about penguins, he touches himself." -EmeraldAlpha
http://i.imgur.com/uB5U6.jpg
#100Mr__Ford100(Topic Creator)Posted 11/24/2012 9:42:01 AM
Orient33 posted...
Fin4everz posted...
Come at me MODS, Come on Delete my account Baseman, Get me off of it i hate Mr__Ford100 D:<


Yep, ur an alt of Mr.ford100


No im not, If i gave you my Fc would you Believe me?
---
Basemen Your the Best! ^-^