People playing still???

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. People playing still???

User Info: xXAISPXx

xXAISPXx
3 years ago#11
Hello there, Dash. I can tell you've been here before. I am AISP. Nice to meet you.
http://www.youtube.com/user/xXAISPXx?feature=mhee
Currently Playing: Conduit 2, [Wii]Goldeneye007, SSBB, The Conduit, Mario Kart Wii

User Info: LigersRule

LigersRule
3 years ago#12
Dash064 posted...
lol, I only remember punchout :P


Jeez... You post for 3+ years on a stupid message board, and nobody even remembers you? What's the point :/
http://www.youtube.com/user/LigsGames

User Info: HungoverHero777

HungoverHero777
3 years ago#13
Hi.
The best gaming group on YouTube!: http://www.youtube.com/user/RoosterTeeth/videos?view=0

User Info: ThePhaseRifleTV

ThePhaseRifleTV
3 years ago#14
Dash064 posted...
...maybe nightfire and dacheatcode


I hate that guy.

User Info: Dash064

Dash064
3 years ago#15
I kind of wanna start playing this again, but I think I'm gonna wait till conduit 3 for wii u.(hopefully it comes out) Cya guys there!
Wii U/Xbox360-Dash064
June 9th...can't wait

User Info: Dash064

Dash064
3 years ago#16
By the way, does anyone remember bleau? It would be nice to get an update..
Wii U/Xbox360-Dash064
June 9th...can't wait

User Info: LigersRule

LigersRule
3 years ago#17
Dash064 posted...
By the way, does anyone remember bleau? It would be nice to get an update..


Of course I remember Bleau. I was a really active person in BAP. Last I heard, he got a PS3 and never looked back.
http://www.youtube.com/user/LigsGames

User Info: Dash064

Dash064
3 years ago#18
aww really, I don't like ps3, more of an xbox/nintendo person. If conduit 3 comes out he better start up his posse again XD. Btw did hvs say anything about conduit 3 cause that would be nice. Hey liger do you remember sidewayshorizon, my brother? He might have had a different name like colorblind or typhone...
Wii U/Xbox360-Dash064
June 9th...can't wait

User Info: LigersRule

LigersRule
3 years ago#19
Dash064 posted...
aww really, I don't like ps3, more of an xbox/nintendo person. If conduit 3 comes out he better start up his posse again XD. Btw did hvs say anything about conduit 3 cause that would be nice. Hey liger do you remember sidewayshorizon, my brother? He might have had a different name like colorblind or typhone...


I remember a typhone, yeah. Colorblind sounds familiar, but not as much. Blaeu was not a fan of Conduit 2, but for a while the C2 message board here was more tight-knit and friendlier than BAP ever was.

HVS hasn't mentioned anything, but they've been releasing a number of mobile games, including releasing The Conduit 1 HD remake for the Tegra shield, soon to come to other Android devices and iOS. Building up the coffers.
http://www.youtube.com/user/LigsGames

User Info: nightfire0013

nightfire0013
3 years ago#20
LigersRule posted...
_Signal posted...
By the way, are you The Dash? You're like legendary dude.


nightfire0013 posted...
Hi Dash.


This isn't the Dash that's part of LC. This is a completely different Dash who nobody ever talks about because nobody but Punch, Jaye, Chesluk, Nightrise, and I would have any idea who he is.


Haha, I've watched the boards for a very long time. I know he isn't.

Anyways, I was just saying hi.

Dash064 posted...
I kind of wanna start playing this again, but I think I'm gonna wait till conduit 3 for wii u.(hopefully it comes out) Cya guys there!


Well,
if you ever feel like returning, even if it's not for long, I would be glad to get some private matches going.

If only because pubs can become rather..distasteful, at times.
I'm 23 now, but will I live to see 24? The way things are going..I don't know.
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. People playing still???

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived